Cabyon Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Dit is een voorbeeld van wat er in mijn pack zit.Hallo,Ik heb besloten om een ''wallpaperpack'' te maken met als thema herfst. Deze afbeeldingen zijn afkomstig van Google en van mijn eigen pack. Ik heb onderzocht of er enig auteursrecht op zat; dit is niet het geval. Verder zit er nog het voorbeeld hierboven in.Wat zit erin?In dit pack zitten zeven wallpapers vanaf 1024x768 (de grootte van een normaal bureaublad). Rechstonderin is aangeven om welk wallpaper het gaat met ''Wallpaper#[nummer]''.VoorwaardenAls je dit pack download ga je akkoord met de volgende voorwaarden: Je mag dit pack niet verder verspreiden over het web dan gtaforum.nl/gtagames.nl Je mag ze wel gebruiken voor individueel werk zoals Photoshop. Verdere infoHet pack is een kleine 32mb. Met een normale internet verbinding is dit in vijf minuutjes gedownload. Het is een .exe, je kunt het dus uitpakken en laten installeren waar jij maar wilt.DownloadlinkDOWNLOADMochten er problemen, vragen, suggesties of anderen dingen zijn, post ze gerust. Kritiek wordt gewaardeerd. Bewerkt: 30 oktober 2010 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Erg sfeervolle wallpapers. Het aantal wallpapers in het pack is een beetje aan de lage kant, maar ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om goede wallpapers te vinden die aan je eisen voldoen. Heb ze ook meteen even toegevoegd aan de Downloads & Resources. Ga zo door met je werk. Ik waardeer je inzet voor de Graphics fora. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Dankjewel Empire. Ik ben van plan elk seizoen zo'n pack uit te geven. Volgende keer zullen het meer zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb je pack niet gedownload, maar ik raad je aan om op zijn minst 1280x1024 of 1440x900 resolutie foto's te pakken. Tegenwoordig hebben mensen meestal deze resoluties, en 1024x768 foto's op een 1440x900 gebruiken maakt ze een beetje onscherp en dat is best wel zonde Maar blijf vooral doorgaan kan veel mensen veel tijd schelen naar het zoeken ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.