grandtheftauto... Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Hey, ik speel best vaak in de server: Andromada stunting, kocht ik eens bij ammunation een wapen direct ban wegens dat wapen . Best dom want als je bij ammu een koopt krijg je ban, maar deze video is nog gister door mij gemaakt voor ik werd verbannen: Wel op 720p zetten hea! Wat vinden jullie van die server? en wat vinden jullie van de effecten? Effecten zijn gemaakt in: Windows Live Movie Maker (W7) met de nieuwste update Reageren
BoerTijger Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Leuk gemaakt! Serverken ik al OFFtopic: Mag ik download links van alle carmods (op politie car na) Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Leuk gemaakt! Serverken ik al OFFtopic: Mag ik download links van alle carmods (op politie car na) Uh.. dat wordt lastig... Je kunt ze beter zelf ff opzoeken in Gtainside.com bij CARS die Infernus (de eerste die je zag in video) staat bij other Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.