Jump to content

Solid Edge Academic versie


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

op school tekenen wij met solid edge academic versie.

Ook voor CNC gebruiken we dit om onze tekeningen computergestuurd te graveren.

We moeten tegen 22 november 5 tekeningen af hebben (getekend + geprogrammeerd)

Maar ik heb dit niet op mijn pc :(

Weet er iemand waar je Solid Edge Academic versie kan legaal en gratis krijgen? (website)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat weerhoudt je ervan om aan je leraar te vragen? Zover ik kan lezen op het internet zijn er meerdere versies, de nieuwste is ST3, en is de Academic versie de versie voor scholen. Ik denk niet dat jij op legale manieren een gratis versie speciaal voor scholen kan verkrijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat weerhoudt je ervan om aan je leraar te vragen? Zover ik kan lezen op het internet zijn er meerdere versies, de nieuwste is ST3, en is de Academic versie de versie voor scholen. Ik denk niet dat jij op legale manieren een gratis versie speciaal voor scholen kan verkrijgen.

Normaal gingen we de cd-rom met de installatie vrijdag krijgen, maar ze hadden het nog niet binnen in school

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het programma zelf, Versie 21, als jij die tekeningen mij geeft dan ik het voor jou tekenen en dan de bestandjes doorsturen naar jou. Maar euhm, het moeten wel tekeningen zijn die ik in 3D moet tekenen, geen 2D want dat doe ik niet, is echt waar saai man...

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag het maandag aan je leraar, want ik wil wedden dat jij lang niet de enige bent die het programma niet zelf heeft. Wellicht dat je leraar dan ook weet wanneer de cd-roms binnenkomen. Als dat namelijk te lang duurt, zal de deadline misschien wel verschoven worden. Het is nog drie weken tot 22 november, dus je hebt nog tijd zat. ;)

Staat het programma niet toevallig al op de schoolcomputers als jullie die hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het programma zelf, Versie 21, als jij die tekeningen mij geeft dan ik het voor jou tekenen en dan de bestandjes doorsturen naar jou. Maar euhm, het moeten wel tekeningen zijn die ik in 3D moet tekenen, geen 2D want dat doe ik niet, is echt waar saai man...

Heel vriendelijk, maar we moesten eens cirkels frezen en ik vroeg het programma aan een vriend.

De leraar had het meteen door en ik kreeg een 0 :(

Vraag het maandag aan je leraar, want ik wil wedden dat jij lang niet de enige bent die het programma niet zelf heeft. Wellicht dat je leraar dan ook weet wanneer de cd-roms binnenkomen. Als dat namelijk te lang duurt, zal de deadline misschien wel verschoven worden. Het is nog drie weken tot 22 november, dus je hebt nog tijd zat. ;)

Staat het programma niet toevallig al op de schoolcomputers als jullie die hebben?

Niemand van de groep heeft het programma thuis, maar ik en nog een andere uit onze klas hebben nog geen enkele oefening uitgewerkt, de rest van de klas wel. Wij zitten dus een beetje achter, wij willen dus onze achterstand thuis inhalen. We moeten ongeveer 5 oefeningen afhebben tegen 22 november (elke week 4uur cnc) En dat is niet alleen tekenen, ook volledig en foutloos instellen op de pc in de klas EN de pc aan de machine. Dus 1 oefening (all-in) kan toch wel een 80-tal minuten in beslag nemen.

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop. (Of in dit geval: de Citeer-knop en dan Nieuw bericht plaatsen.)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...