Jump to content

Schaal/Model auto's.


TalkingPear

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    26

  • GolfG60

    12

  • commando

    6

  • Rullez

    4

Ik heb ernkelen, een Ferarri en een Porsche en nog wat.. Ik ben van plan nog eens een Porsche 911 Carrera 3,2 te kopen.. Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? En hoeveel ik daar aan kwijt ben?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er een heleboel, maar de duurste uit m'n collectie moet de M6 van Norev zijn geweest.

Bmw+M6+Schnitzer+Tension+Norev+-+01.jpg

Voor de rest een Lamborghini Countach, een Alfa Spider, een Ducati van Neil Hodgson en Toyota Celica en Supra Tuner. En voor de rest nog veel te veel kleine autootjes waar ik geen plaats meer voor had en dus in dozen zitten. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger verzamelde ik altijd van die Siku autootjes. Die kocht je per stuk bij de speelgoedwinkel, en die kon je dan verzamelen. Maar in plaats van ze netjes in een vitrinekast te zetten speelde ik er altijd gewoon mee, waardoor er nog wel eens een sneuvelde. Ik had echt een enorme bak vol, maar toen ik ouder werd en me minder voor auto's begon te interesseren, heb ik ze aan een neefje gegeven. Tegenwoordig is die voorliefde dus eigenlijk helemaal verdwenen. Ik bezit nog een paar autootjes, maar ik doe er eigenlijk niets meer mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik spaar niet echt modelauto's, maar heb wel modelbussen gespaard. Zo heb ik een bus van 60 euro ofzo van DAF. Buslijn GVB Amsterdam. Veel geld, maar ik kreeg die bus voor sinterklaas een paar jaar terug. Ik had zo'n dergelijke bus gezien bij een Daf museum.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik spaar ze:

meeste 1:24 sommige 1:18

ik denk dat ik er ongeveer 30 a 35 heb

o.a Porsche, Ferrari,Bugatti (EB110 en Type 57) Wiesmann, Jaguar, Audi, Lamborghini en nog wat merken

topstukken:

Ferrari F1 uit 1998 (M. Schumacher) 1:18 minichamps (gekregen)

Porsche 356 uit 1948 1:18 Mastio (Gekocht in Spanje 25 euro)

Wiesmann MF3 Roadster 1:18 Revell (gekregen)

Smart Crossblade 1:18 Koshyo (voor een koopje gekocht 10 euro, maar is ongeveer 40/50 euro waard)

en daarnaast een verzameling van Porsche

Verschillende schalen: 1:18, 1;24 1:32 1:43

Boeken, en nog wat dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een stuk of 30 auto's van burago 1:18 allemaal origneel in de doos met oa ferrari porsch bugati lamborgini viper ford gt daaronder een aantal special editons. Kreeg ze vroege altijd van me vader die ze meenam van collega autohandelaars.

Bewaar ze voor later en verkoop is als ze wat meer waard zijn :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Doe ik ook. :) Zo heb ik eens Lego gekregen die vroeger van mijn vader zijn geweest. Die doe je niet weg, dat is familiebezit. Die houd ik trouwens wel voor mijn kinderen later. Scheelt het wat geld. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik "spaar" ze ook. Niet meer zo als vroeger trouwens.

Ik heb er 74. Ik wil er een aantal verkopen. Van de auto's die ik dan verkoop, wil ik 1 speciale, zeldzame auto weer kopen. Zo dun ik de verzameling wat uit en wordt exclusiever.

Edit: Ik heb alleen schaal 1:18

Bewerkt: door Berrus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...