TalkingPear Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Zoals de titel het al zegt, heb je ze of spaar je ze? Bewerkt: 15 augustus 2012 door Redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb ernkelen, een Ferarri en een Porsche en nog wat.. Ik ben van plan nog eens een Porsche 911 Carrera 3,2 te kopen.. Iemand enig idee waar ik deze zou kunnen kopen? En hoeveel ik daar aan kwijt ben? Bewerkt: 30 oktober 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Heb wel eens een schaalmodel van een witte Ferrari Testarossa willen kopen (Miami Vice kijker hier) maar daar zou ik dan 70 euro aan kwijt zijn. Dat vind ik voor een model best prijzig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Ik heb er een heleboel, maar de duurste uit m'n collectie moet de M6 van Norev zijn geweest. Voor de rest een Lamborghini Countach, een Alfa Spider, een Ducati van Neil Hodgson en Toyota Celica en Supra Tuner. En voor de rest nog veel te veel kleine autootjes waar ik geen plaats meer voor had en dus in dozen zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Vroeger verzamelde ik altijd van die Siku autootjes. Die kocht je per stuk bij de speelgoedwinkel, en die kon je dan verzamelen. Maar in plaats van ze netjes in een vitrinekast te zetten speelde ik er altijd gewoon mee, waardoor er nog wel eens een sneuvelde. Ik had echt een enorme bak vol, maar toen ik ouder werd en me minder voor auto's begon te interesseren, heb ik ze aan een neefje gegeven. Tegenwoordig is die voorliefde dus eigenlijk helemaal verdwenen. Ik bezit nog een paar autootjes, maar ik doe er eigenlijk niets meer mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Welke maten kopen jullie? Ik koop 1/24 maar je kan ook 1/18 en 1/43 enz kopen. Ik heb een site: http://www.miniaturenplaza.nl/ Of ze ook een porsche 911 carrera hebben weet ik niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Mijn vader verzameld modelautootjes van Audi. Hij heeft er echt een hele boel in z'n kast staan, in alle soorten en maten. Zelfs twee bestuurbare die hij enkel heeft gekocht omdat het Audi's zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb auto's van Welly,bburago, en motor max. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik spaar niet echt modelauto's, maar heb wel modelbussen gespaard. Zo heb ik een bus van 60 euro ofzo van DAF. Buslijn GVB Amsterdam. Veel geld, maar ik kreeg die bus voor sinterklaas een paar jaar terug. Ik had zo'n dergelijke bus gezien bij een Daf museum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb heel veel modelauto(tjes) gespaard, zo hadden ik en me vader een hele collectie Jordan F1 wagens, een aantal Jeep Willy's en nog wat Ferrari's (o.a een oude Dino en een Enzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 ja ik spaar ze: meeste 1:24 sommige 1:18 ik denk dat ik er ongeveer 30 a 35 heb o.a Porsche, Ferrari,Bugatti (EB110 en Type 57) Wiesmann, Jaguar, Audi, Lamborghini en nog wat merken topstukken: Ferrari F1 uit 1998 (M. Schumacher) 1:18 minichamps (gekregen) Porsche 356 uit 1948 1:18 Mastio (Gekocht in Spanje 25 euro) Wiesmann MF3 Roadster 1:18 Revell (gekregen) Smart Crossblade 1:18 Koshyo (voor een koopje gekocht 10 euro, maar is ongeveer 40/50 euro waard) en daarnaast een verzameling van Porsche Verschillende schalen: 1:18, 1;24 1:32 1:43 Boeken, en nog wat dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb een stuk of 30 auto's van burago 1:18 allemaal origneel in de doos met oa ferrari porsch bugati lamborgini viper ford gt daaronder een aantal special editons. Kreeg ze vroege altijd van me vader die ze meenam van collega autohandelaars. Bewaar ze voor later en verkoop is als ze wat meer waard zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2010 Doe ik ook. Zo heb ik eens Lego gekregen die vroeger van mijn vader zijn geweest. Die doe je niet weg, dat is familiebezit. Die houd ik trouwens wel voor mijn kinderen later. Scheelt het wat geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Berrus Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 (bewerkt) Ik "spaar" ze ook. Niet meer zo als vroeger trouwens. Ik heb er 74. Ik wil er een aantal verkopen. Van de auto's die ik dan verkoop, wil ik 1 speciale, zeldzame auto weer kopen. Zo dun ik de verzameling wat uit en wordt exclusiever. Edit: Ik heb alleen schaal 1:18 Bewerkt: 1 november 2010 door Berrus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Ik koop auto's die best wel goedkoop zijn...(10 euries) Maar ik vind de kwaliteit echt top voor dat geld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.