Dotz Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Ik koop auto's die best wel goedkoop zijn...(10 euries) Maar ik vind de kwaliteit echt top voor dat geld! Waar koop jij ze zo goedkoop? Op die website heb ik nog niet gekeken; dat ga ik zo doen, eerst even poepen. Ik koop het liefst auto's van 1:18, een auto van 1:1 vind ik ook mooi om te zien maar dan zit je helaas in een hogere prijsklasse. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Poepze! XD Ik heb er al 2 auto's besteld maar ik moet nog kijken of ze goed binnen komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 Ik spaar ze ook. Heb er nu rond de 150. Bijna allemaal Volkswagens (Kevers, Busjes, etc.). vwbjorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 (bewerkt) Het is opzich wel lauw om van een bepaald te sparen maar opzich is het ook een nadeel omdat er maar een gelimiteerd aantal van dat merk is... Ikzelf spaar gewoon auto's van de goede maat en die ik mooi vind. Bewerkt: 4 november 2010 door redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 Ik heb een stuk of 25, ik meen schaal 1:18. Die heb ik vroeger (12 jaar geleden) zowat allemaal van mijn opa gekregen. Er zitten voornamelijk normale modellen tussen zoals Citroen ZX en dat soort autootjes. Nu verzamel ik schaalmotoren, daar heb ik nu een Kawasaki ZX6R van en een Suzuki gixxertje 600 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 Ik had vroeger ook wel wat model auto's, geen idee meer waar ze zijn gebleven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2010 ik heb een limited edition ferrari f50 hardtop met los bijgehaalde plank, een f40, eentje uit 1669 ofzo nog eentje uit ergens dat jaar En nog wat klote goedkopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2010 (bewerkt) Leuk dit jongens! Mijn nieuwe favoriete topic! Ik heb er nogal een paar... Foto onderaan. Eerst een lijstje. Te beginnen met de schaal 1/24, links bovenin de kast. -Caterham/Lotus Super 7 convertible/afneembare soft-top -Lancia Delta Integrale (rally versie)(zelfbouw) -Mercedes 300SL Mille Miglia raceversie (zelfbouw) -Mercedes F1 (zelfbouw) -Dodge Viper GTS -MAN vrachtwagen(weet type niet) (zelfbouw) -3000000 miljoen HotWheels + een 1967 Shelby GT500 gemaakt van.... het blik van waxine lichtjes! En plakband.. en lego... Lang, lang geleden gemaakt, zet 'm er maar bij omdat je je anders afvraagt wat dat grijze geval is op de foto...) -Porsche GT1 (zelfbouw) -Porsche 911 Carrera 1993 -BMW Z3 -Corvette C5 (zelfbouw, metalen kit) -'69 Dodge Charger R/T (Tuned, helaas nog geen originele kunnen vinden ) -Ferrari F50 convertible -Dodge Viper GTS (zelfbouw) -BMW 745i -Chevrolet Bel Air convertible (zelfbouw/customized) -mk2 VW Golf GTI (zelfbouw) -Porsche 959 1985 De volgende zijn schaal 1/18 -Ferrari 250 Le Mans -Ferrari F40 -Porsche 911 Carrera 1993 convertible -Jaguar E-type mk1 1961 (zelfbouw, metalen kit, zelf uiteindelijk nog rood geschilderd en HPJ 969C nummerbord op geplakt van tv-serie "A Car is Reborn" ) -VW New Beetle(vrij erg gecustomized door mezelf, compleet verkracht)(m`n oude babyblauwe Kever heb ik als kind gemold ) -Hummer H1 -Liberty Bike van OCC -Porsche 911 Carrera 1997 -Ford Thunderbird 1955 convertible met afneembare hard-top(in Florida gekocht ) -Mercedes-Benz 300SLR 'Gullwing' (zelfbouw, metalen kit) -VW Transporter T2a(van de Blokker, kiddies speelgoed, mooi geverfd en het is een modelauto ) Pics: Verder nog een aantal schaal 1:43 modelautos(ja, echte modelauto's op die schaal xD), geen speelgoed. -1993 Acura Integra -Citroën 2cv -Buick Super -Renault 5 Turbo -Mercedes 300SLR 'Gullwing' -'32 Ford hot rod -Citröen 15cv Traction -Alpine A-110 -Renault 8 -Ford Mustang 1964 cabrio (1/2?!) -AC Cobra 427 -Renault 4cv -Peugeot 203 -Renault Dauphine -Mini Cooper -Porsche Carrera RS -1964 Renault 4l Helaas geen foto van 't kastje met al die kleine wagentjes liggen... Verder heb ik nog een hele boel speelgoedautootjes staan, ook allemaal mooi in kastjes(zoals op de foto hierboven te zien is, rechts). De helft is wel ergens kapot, maar goed, kan ze toch niet weggooien ... Op zolder liggen nog heel veel hot-wheels die ik eigenlijk nog een keer wil uitzoeken en ergens mooi neer wil zetten, maar heb op het moment geen ruimte Ook heb ik nog een HPI Savage RC nitro monster truck staan met kapotte aandrijf-tandwielen, schaal 1 op 8, met een '69 Charger R/T body(in het oranje ), en een schaal 1:10 HPI RS4-MT electro auto staan met Ford F-150 racing body(blauw), maar daar is alle elektronica uitgehaald voor de Savage... Foto: Bewerkt: 8 november 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Er zitten vette wagens tusssen en die auto van blik... XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Ik heb alleen Hot Wheels van 8 jaar geleden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Ik ben ook verzamelaar van schaalmodelletjes. Vooral van racewagens om te bekennen, maar dat maakt niet zoveel uit denk ik. Dit is mijn lijst: Gewone (straat)wagens: Ferrari F430(Lego) Ferrari Enzo(Lego) Ferrari FXX(Lego) Racewagens: Ferrari F2004(Lego Technic) Ferrari F2007(Lego) 7 modellen van onbekende auto(Paintjob's zijn o.a. van de IRL) Paugeot 908 HDi FAP #8 (Winnaar Le Mans 24H 2009) A1GP Team Netherlands 2007-2008 Lola-Zytek Scuderia Toro Rosso STR3 S.Vettel Italian Win Edition Ferrari F2007 Kimi Raikkonen Ferrari F60 Felipe Massa BMW Sauber F1.09 Robert Kubica Australian GP Citroën C4 WRC Presentation Car 2008 Racemotors: Yamaha M1 2008 #46 MotoGP (Rossi) Ducati Desmosedici 2003 #65 MotoGP (Capirossi) Honda RC211V 2005 #33 MotoGP (Melandri) Kawasaki ZXR-R S #55 MotoGP (Nakano) Ik denk dat ik het zo ongeveer wel heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2010 Ook heb ik nog een HPI Savage RC nitro monster truck staan met kapotte aandrijf-tandwielen, schaal 1 op 8, met een '69 Charger R/T body(in het oranje ), en een schaal 1:10 HPI RS4-MT electro auto staan met Ford F-150 racing body(blauw), maar daar is alle elektronica uitgehaald voor de Savage... Foto: Dat krijg je ervan als je donuts gaat maken op asfalt Maar of hij nou rijdt of niet, dat maakt bij jou niks uit omdat je hem alleen voor te bouwen hebt Maar ikzelf heb ook een aantal model wagens, stuk of 9, waarvan twee Corvette C1's van '57 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Ik heb zonet mijn verzameling modelautootjes gevonden, 11 stuks. Volgens mij had ik er meer maar deze zijn al oud dus ik ben vast wat kwijtgeraakt. Sommigen hebben geeneens meer een deur Allemaal schaal 1:39 of 1:38, 1:40 Hier de merken: - Ferrari F40 (Geel) - Ferrari F40 (Rood) - Ferrari F50 (Rood) - Ferrari 512TR (Rood) - Ferrari 288 GTO (Donkerblauw) - Ferrari 456 GT (Zilver) - Porsche 911 Speedster (Wit) - BMW 325i (Blauw) - Aston Martin DB7 (Donkerblauw) - Lamborghini Diablo (Geel ) - Volkswagen 1303 (Wit) Volgens mij zijn ze per stuk zo'n 5 euro max. waard, maar voor mij zijn ze meer waard aangezien ik ze vroeger allemaal van mijn opa heb gekregen Verder ben ik nu aan het sparen voor Sport Motoren heb nu al een Kawasaki ZX6R Suzuki GSX 600R Maar dat gaat maar moeizaam aangezien mijn geld ook naar andere dingen gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2010 (bewerkt) ik heb 1 hele dure ( mooie ) op scale 1:24 da's een Mini Cooper , voorde rest schaal autotjes heb je al snel Bewerkt: 22 november 2010 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Meestal gaat mijn geld naar games maar als ik wat over heb koop ik weer een of twee auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.