Jump to content

Schaal/Model auto's.


TalkingPear

Recommended Posts

ik heb bij mn vader de hele collectie shell v-power modelautootjes staan, maar ook een;

audi 100 coupe

Ferrari F50 hardtop en cabrio

Porsche 911 996 carrera

Dodge challenger

(fotos van andere exemplaren)

1286632794_127492126_3-Shell-V-Power-Ferrari-Car-CollectionVrooom-Petaling-Jaya-1286632794.jpg

4159050638_a174edbd01_z.jpg

ferrari-f50-06.jpg

00004280x00.jpg

dodge-challenger-t-a-1970-muscle-car-1-18-scale-hwy-61_170560805408.jpg

Ferrari/porsche/Audi 1:24

Dodge challenger 1:18

De ferrari collectie 1:43

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    26

  • GolfG60

    12

  • commando

    6

  • Rullez

    4

1/18 vind ik zelf heel mooi maar net iets te groot...

En voor degene die het willen weten die site waar ik het over had werkt en ik heb twee mooie wagens binnen.(Dit is geen reclame maar gewoon een tip.)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben onderhand de tel kwijt, op alle kasten op mijn slaapkamer staan modelauto's, verschillende schalen. Als je alle modelauto's (incl. zelfbouwpakketten) van mij optelt, zul je waarschijnlijk ergens tussen de 500 en 1000 uitkomen. Meest voorkomend zijn van schaal (volgens mij was het) 1:64, in ieder geval de schaal van de normale Hotwheels autootjes. het moeten bij mij trouwens wel oldtimers of amerikaanse wagens zijn. heb een paar zelfbouwpakketten (waarvan ik het grootste deel nog moet lakken en bouwen, maar daar heb ik te weinig tijd voor).

Ik vindt trouwens wel dat de kwaliteit van merken zoals Hotwheels, Maisto (dan heb ik het over die van schaal 1:64) in de laatste vijf jaar enorm slechter zijn geworden, er zitten steeds minder details op, ze hebben steeds minder "echte auto's" (dus modellen die in het echt ook rondrijden), en het komt de laatste tijd ook steeds vaker voor dat er al kapotte autootjes bij zitten in de verpakking.

Het laatste jaar ben ik eigenlijk een beetje gestopt met kopen van modelauto's. Ben nu aan het overstappen op de Real-life dingen, maar die kosten een flinke duit meer. :puh: Het zal dus wel even duren voordat ik er daar meer dan een van heb. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt trouwens wel dat de kwaliteit van merken zoals Hotwheels, Maisto (dan heb ik het over die van schaal 1:64) in de laatste vijf jaar enorm slechter zijn geworden, er zitten steeds minder details op, ze hebben steeds minder "echte auto's" (dus modellen die in het echt ook rondrijden), en het komt de laatste tijd ook steeds vaker voor dat er al kapotte autootjes bij zitten in de verpakking.

ja, ben het met je eens...

Link to comment
Delen op andere websites

Modelauto's, die heb ik er ook veel! Aantal Lamborghini's, Kevers, Porsche's, zelfs een Zonda, een oude Duesenberg en een nieuwe Transit. Allemaal 1/18. Zou eens kijken op de website van Armand's Modelcars, daar heb ik er een aantal besteld en wordt door TNT gewoon thuis afgeleverd! Zie trouwens ook nog mijn oranje 2CV met opengewerkte achterklep, haha! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic thumbsup2.gif

Ik ben zelf een verzamelaar van 1:18 autos

Mijn lijstje als volgt, en er zitten best exclusieve bij:

Hummer H2.

Cadillac Escalade.

Porsche 911.

Ford F350

Mercedes Benz.

Jaguar S-type.

BMW Z4

Rolls Royce Phantom ( de duurste: was 250 euro )

Maybach 62 & 57.

Ford Expedition.

General Lee Challenger.

BMW X5

BMW X3

Lincoln Towncar.

Cadillac Fleetwood Brougham.

En nog een paar waarvan ik nu ff geen zin heb ze op te noemen puh2.gif

Ik spaar ze nu niet echt meer.

Maar ze blijven leuk om naar te kijken.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Heb een par op een plankje gezet, de foto ging eigenlijk meer om Bob Marley :D

1185147713_5_sSWq.jpeg

Was laatst nog in een modelbouw winkel, er waren wel meer dan 100 auto's dus kon ik niet kiezen. heb er ook maar geen gekocht :7

Wou eigenlijk een Citroen DS, op schaal 1:18 maar die hadden ze weer nét niet.

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het echt tegenvallen hoe weinig winkels er zijn die ze verkopen....

Als ze er zijn (bijv intertoys..) dan zijn ze meestal 30 euros...

Terwijl dezelfde auto plus verzend kosten(en meer keuze op site) 15 euro zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt tegenvallen hoe weinig winkels er zijn die ze verkopen....

Als ze er zijn (bijv intertoys..) dan zijn ze meestal 30 euros...

Terwijl dezelfde auto plus verzend kosten(en meer keuze op site) 15 euro zijn :puh:

Dan moet je hier komen gaan wonen :puh:. Hier kun je ze in veel winkels vinden hoor, ik kan er zo al 5 opnoemen. En ook nog dichtbij ook ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...