Jump to content

Schaal/Model auto's.


TalkingPear

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    26

  • GolfG60

    12

  • commando

    6

  • Rullez

    4

Ik vind zelf Bburago een goed merk voor niet al te dure maar toch goeie auto's.

Alsnog heb ik niet veel geld dus ik kan geen 15 euro uitgeven aan een auto+verzendkosten...

Link to comment
Delen op andere websites

15 euro? wat voor goedkope zooi koop je dan?! O.o

Anyway, ik heb paar weken terug EINDELIJK een Seat Ibiza model gevonden. Moest helemaal uit Engeland komen, kostte iets van 25 euro exclusief verzendkosten... Helaas(of gelukkig) had ik 'm toch nodig voor school om te tekenen(aangezien we dezelfde auto moeten tekenen als die die we digitaal in 3d moeten maken, en als referentie voor onderkant voor 3d model is het ook wel makkelijk)...

'T is helaas wel de rally Ibiza, aangezien er van de normale wagen (bijna) geen gemaakt zijn/(bijna) geen meer te koop zijn...

Het detail is wel extreem overigens, dus die 25 euro is het wel waard... Zelfs het logo op de achterreflector, waar Seat Ibiza staat, is duidelijk te lezen, ondanks dat de letters 1 milimeter groot zijn!

Foto1396.jpg

Foto1394.jpg

Foto1397.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Yep... Een '69 Charger R/T, dof oranje, met een Dodge Viper motor, dik verlaagd, heel erge deep dish velgen in zwart met chrome ringen, met heel erg low profile banden(van echt rubber!), achterste zijn 'n paar maatjes groter en breder, NOS flessen achterin + verchroomde rolkooi, Brembo remmen... 'T merk is Maisto, en hij komt van de Pro-Rodz set... Vind hem eigenlijk niet zo heel mooi, zo getuned en alles, maar hij heeft redelijk veel detail en heb nog geen (goedkope) standaard '69 Charger kunnen vinden, zonder Dukes of Hazard stikkers... Niet dat ik er lang naar heb gezocht of zo, maar toch...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er vroegâh hélémaal gek van. Helaas was ik ook erg nieuwschierig, want ik wou toen ik 4 of 5 was (had ik zo'n 5 1:18 modellen) vaak zien hoe ze er van binnen uitzagen. En bij de wederopbouw zagen ze er meestal niet meer uit zoals daarvoor :7 Heeft me moeder ze allemaal weggesodemieterd. Toen ik 7 was heb ik ook een hele collectie van 12 1:18's gehad met veel Bburago's. Perfecte staat poetste ze iedere dag, en op een dag dat ik naar school ging en weer terug kwam waren ze allemaal spoorloos verdwenen. :cry:

Nou heb ik weer een collectie van 10 1:18's en een paar 1:24's. Waaronder mijn paps Evo 5 :dans:

1:24

IMG_2002.jpg

pap's Evo (zo zag hij er in 2004 uit volgens mij, en toen heeft hij hem precies zo laten maken)

IMG_2003.jpg

Weer

IMG_2004.jpg

1:18

IMG_2006.jpg

En wéér

IMG_2008.jpg

Ben nog steeds van plan om mijn collectie op te bouwen :engel:

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

15 euro? wat voor goedkope zooi koop je dan?! O.o

Anyway, ik heb paar weken terug EINDELIJK een Seat Ibiza model gevonden. Moest helemaal uit Engeland komen, kostte iets van 25 euro exclusief verzendkosten... Helaas(of gelukkig) had ik 'm toch nodig voor school om te tekenen(aangezien we dezelfde auto moeten tekenen als die die we digitaal in 3d moeten maken, en als referentie voor onderkant voor 3d model is het ook wel makkelijk)...

'T is helaas wel de rally Ibiza, aangezien er van de normale wagen (bijna) geen gemaakt zijn/(bijna) geen meer te koop zijn...

Het detail is wel extreem overigens, dus die 25 euro is het wel waard... Zelfs het logo op de achterreflector, waar Seat Ibiza staat, is duidelijk te lezen, ondanks dat de letters 1 milimeter groot zijn!

Foto1396.jpg

Foto1394.jpg

Foto1397.jpg

Nou als je 15 weinig vind wat is 25 dan...

Net tien euro duurder, is ook nie heel veel hoor XD

Ikzelf stap nu ook over tot 1:18, En dan qua prijs: 15,- a 25,- euros ong.

Link to comment
Delen op andere websites

15 euro? wat voor goedkope zooi koop je dan?! O.o

Anyway, ik heb paar weken terug EINDELIJK een Seat Ibiza model gevonden. Moest helemaal uit Engeland komen, kostte iets van 25 euro exclusief verzendkosten... Helaas(of gelukkig) had ik 'm toch nodig voor school om te tekenen(aangezien we dezelfde auto moeten tekenen als die die we digitaal in 3d moeten maken, en als referentie voor onderkant voor 3d model is het ook wel makkelijk)...

'T is helaas wel de rally Ibiza, aangezien er van de normale wagen (bijna) geen gemaakt zijn/(bijna) geen meer te koop zijn...

Het detail is wel extreem overigens, dus die 25 euro is het wel waard... Zelfs het logo op de achterreflector, waar Seat Ibiza staat, is duidelijk te lezen, ondanks dat de letters 1 milimeter groot zijn!

foto's

Nou als je 15 weinig vind wat is 25 dan...

Net tien euro duurder, is ook nie heel veel hoor XD

Ikzelf stap nu ook over tot 1:18, En dan qua prijs: 15,- a 25,- euros ong.

Ik snap niet precies wat jullie hiermee bedoelen, maar die Porsche Cayman RS die je op een van mijn foto's ziet was 10 euro bij de Shell hier om de hoek. 10 Euro, 1:18 van Welly prima qualiteit. :{

Bewerkt: door Tha-Ran
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ikzelf ga nu auto's sparen van de merken: licoln, ford, buiick, chevrolet, mercury, caddilac, dodge, pontiac, en oldsmobile. En dan van de jaren 40/50/60, dus allemaal van de bakken met felle kleuren zoals chevrolet impala enz. ( schaal 1:18)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...