Zaahed Geplaatst: 22 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2011 Ik heb 1 schaalmodel van een Ferrari F430 Scuderia. Ik heb 1 schaalmodel van een oude Ferrari. Ik weet de naam er niet van. En ik heb 1 schaalmodel van een Lamborghini Gallardo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 22 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2011 Welke schaal zijn ze? ( 1:18, 1:24, enz) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2011 Welke schaal zijn ze? ( 1:18, 1:24, enz) Ze zijn 1:18. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2011 Een Ferrari Enzo, 550 Maranello, 458 Italia en F50 van 1:18(Geloof ik). Ook een Ferrari GTO uit 1984 van 1:24, die had ik ooit gekregen en weet er verder niet echt veel van. De Enzo en 458 Italia heb ik uit zo'n officiële winkel uit Maranello, haha. De 458 Italia had ik daar deze zomer gekocht, alleen jammer dat alleen de deuren open kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 25 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2011 Heb twee nieuwe besteld: Witte is een cadillac eldorado uit 1958 en de ander een chevrolet bel air uit 1957 Allebei 1:18. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2011 na aanleiding van dit topic, nam ik eens een kijkje naar mijn modellen... en het viel me op dat ze een beetje stof ( al 10 jaar lang >.< ) staan te vangen moet ze maar eens schoonmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2011 Daar heb ik mijn moeder voor... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Ik heb een hele collectie Citroën modellen.. alle schalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Een Ferrari Enzo, 550 Maranello, 458 Italia en F50 van 1:18(Geloof ik). Ook een Ferrari GTO uit 1984 van 1:24, die had ik ooit gekregen en weet er verder niet echt veel van. De Enzo en 458 Italia heb ik uit zo'n officiële winkel uit Maranello, haha. De 458 Italia had ik daar deze zomer gekocht, alleen jammer dat alleen de deuren open kunnen. M'n moeder heeft iets aan de onderkant van de 458 weggehaald en nu gaan de kleppen bij de kofferbak en motor ook open! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Ik heb nog een op afstandbestuurbare subaru impreza, pics komen als er intresse naar is( waarschijnlijk niet) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2011 ik heb 110 1:18 modelauto's, is een (dure) hobby. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Ik heb nog een op afstandbestuurbare subaru impreza, pics komen als er intresse naar is( waarschijnlijk niet) . Hmm, als we zo gaan doen... HPI Savage 4.6 SS, zelf gebouwd. Is schaal 1:8 (Nee, niet 1:18, 1:8 Dat ding is fcking huge! Bewerkt: 2 november 2011 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Idd een groot ding, heb een keer een chevrolet corvette ( jaren 50) van schaal 1:2 gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2011 Idd een groot ding, heb een keer een chevrolet corvette ( jaren 50) van schaal 1:2 gezien. Och, das nog niks, ik heb zovaak auto's gezien met schaal 1:1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Wow wat een ervaring! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.