GolfG60 Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2011 Wow wat een ervaring! Jaa, en die zijn nog een tikkeltje groter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 5 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 Ik zou er dan zelf ook wel een willen, maarja ik hoorde dat je belasting moest betalen... Raar he voor een schaalmodel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2011 Ik zou er dan zelf ook wel een willen, maarja ik hoorde dat je belasting moest betalen... Raar he voor een schaalmodel? Nee hoor, als je hem in de woonkamer zet en hem schorst kost ie je niks meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Niet genoeg ruimte... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2011 Niet genoeg ruimte... Da's dan een probleem :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2011 Jup, ik ga er denk ik weer 1 of 2 kopen als ik het geld heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2012 Ik heb nog een op afstandbestuurbare subaru impreza, pics komen als er intresse naar is( waarschijnlijk niet) . Hmm, als we zo gaan doen... HPI Savage 4.6 SS, zelf gebouwd. Is schaal 1:8 (Nee, niet 1:18, 1:8 Dat ding is fcking huge! *Foto* Ik heb een MT2, schaal 1:10, weet de exacte maten niet. Leuk spul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 30 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2012 Vroeger heb ik een Ferrari model auto gekregen, alleen toen ik klein was heb ik 'm helemaal kapot gemaakt.. Ik heb er naderhand toch wel echt spijt van gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Ik heb deze modelauto. Mijn favoriet! De schaal is 1:43 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 Lang, lang geleden heb ik gezegd dat ik ook wat model auto's had, de schalen weet ik niet allemaal precies maar het zijn wel verschillende schalen. O.a. James Bond collectie, Ferrari collectie en wat losse automerken: (sorry voor de kwaliteit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 (bewerkt) Ik heb van allerlei model auto's VW touareq 1:43 MB Sprinter DPD 1:43 MB Sprinter Chicken express 1:50 VW T1 Personenvervoer 1:43 VW T1 gesloten bestelauto 1:43 BMW X5 1:43 MB ML 320 1:43 MB CL600 1:43 En nog meer zal binnenkort wat foto's maken. Heb net wat foto's gemaakt... Wat een stof heb ik daar... let er maar niet op AUB. Bewerkt: 8 juni 2012 door MaxVito Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_NL Geplaatst: 8 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2012 ik heb 2 vitrinekasten vol staan het meeste wat ik spaar zijn ww2 viertuigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2012 (bewerkt) Mijn collectie begint steeds groter en groter te worden.. Bewerkt: 10 juni 2012 door Bossinkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2012 (bewerkt) Gisteren een 1:18 Golf II CL van Norev besteld. Vrij gedetailleerd model en alles kan open, hoop hem snel binnen te hebben. Gelimiteerde oplage van 2500 stuks, ik heb in iedergeval de laatste van modelautohuis. Edit: Zojuist meer mooi spul besteld Het is een 1.8 G60 motorblokje die in de Golf 2 moet gaan komen, zelf mooi beschilderen etc. en dan in de Golf zetten als die binnen is. Bewerkt: 12 augustus 2012 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 14 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2012 Rullez, das erg mooi spul wat je hebt besteld Ik zal eens twee foto's van mijn RC wagens laten zien. *Nitro wagen mist de midden diff, nieuwe tandwielen zijn onderweg* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.