Jump to content

Schaal/Model auto's.


TalkingPear

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    26

  • GolfG60

    12

  • commando

    6

  • Rullez

    4

Thanks man, vandaag eindelijk het blokje kunnen betalen (gezeik met iban en bic). Dan hoop ik na het weekend te kunnen beginnen. :)

Ik heb btw ook nog ergens een rc wagen staan met een tamiya tt-01 onderstel. :)

Me onroad is ook een TT-01 :puh:

Alu aandrijfas, alu stuurinrichting, olie schokdempers, alle lagers vervangen voor kogellagers, snellere motor(top rond de 40).

Binnenkort kijken voor een LiPo accu als mijn regelaar dat aankan, die leveren continu volle power ipv. geleidelijk minder zoals mijn huidige NiMH dat doet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik ben gestopt met het kopen van schaalmodellen, heb er op dit moment geen geld voor en als ik geld heb koop ik meestal een game. Waarschijnlijk ga ik later verder als ik genoeg geld ervoor heb en een leuk model tegen kom.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ooit dus een paar gekocht ( mini cooper en veel kleinere modelletjes ) , en dat blijft altijd wel leuk staan :D Maar ik heb nu ook geen behoefte om meer te kopen, ik zie het hetzelfde als een schilderij. die spaar ik ook niet, maar ze zijn wel mooi om te hebben in je kamer :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De mijne koop ik niet voor het mooie, vooral omdat ze het na het rijden vies zijn en bij schade hoef ik ze dus niet meer voor het mooie neer te zetten.

En 3 staan op zolder, op mijn kamer heb ik niet genoeg ruimte, maarja, logisch met een model van 72cm bij 42cm en de ander van 75cm bij 52cm.

En 2 van 40cm bij 30cm en een van 40cm bij 21cm.

Maargoed, de mijne rijden dan ook :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja, die van mij staan alleen stof ( of een doekje, die het er weer afhaalt :clown: ) op te vangen. die van mij kunnen alleen per hand worden bereden :D

5581475-3-jaar-oude-jongen-spelen-autootje-in-park.jpg

ps. dat autootje heb ik echt ( in het zwartgrijs )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf spaarde oude Amerikaanse auto's uit de jaren 50. Heb er tot nu maar twee, nog niet zo veel dus, een Eldorado en een Bel Air. Allebei schaal 1:18.

Ik ben nog van plan zo eentje te gaan halen:

artikelen-26436-0.jpg

Een Ford Thunderbird.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zelf spaarde oude Amerikaanse auto's uit de jaren 50. Heb er tot nu maar twee, nog niet zo veel dus, een Eldorado en een Bel Air. Allebei schaal 1:18.

Ik ben nog van plan zo eentje te gaan halen:

artikelen-26436-0.jpg

Een Ford Thunderbird.

Ik heb ook nog een Ford schaal model, een Ford F150 Lightning, van alle Amerikaanse Fordjes is dit mijn favoriete Ford.

En nu heb ik er een als schaalmodel, hier een pic:

20121221195051.jpg

Is maar een centimetertje of 75 ongeveer, en ik moet hem nog grondig poetsen.

Ohja, en heb sinds vandaag een Corvette van 57 erbij, nog een pic:

20121221143424.jpg

Heb er nu dus inmiddels er 3, met verschillende kleuren zowel buitenkant als interieur :Y

En nog een show off pic hoe groot mijn Fordje is :puh:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...