Axelectric_ Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Hallo Ik speel MW2 op PS3 en ik zou graag een stukje gameplay filmen. Is het mogelijk om je computer aan te sluiten op je TV of PS3 om te filmen? Indien het niet mogelijk is, welke andere mogelijkheden zijn er dan? Alvast bedankt BTW: ik wist niet waar ik dit topic moest zetten. :$ Reageren
gta master 1 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Hallo Ik speel MW2 op PS3 en ik zou graag een stukje gameplay filmen. Is het mogelijk om je computer aan te sluiten op je TV of PS3 om te filmen? Indien het niet mogelijk is, welke andere mogelijkheden zijn er dan? Alvast bedankt BTW: ik wist niet waar ik dit topic moest zetten. :$ Tuurlijk kan dat. Dat doe je met een PVR/DVR. Een bekende daarvan is de Dazzle. Maar er zijn ook tientallen andere mogelijkheden. ZOals Easycap. Zelf gebruik ik een interne TV-kaart met AV aansluiting (nu even niet in de PC) wat bij mij een betere kwaliteit geeft dan de meeste Dazzle's. Als je nog bijv. een DVD recorder/Harddisk recorder hebt liggen, kun je die vaak ook gebruiken. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Hallo Ik speel MW2 op PS3 en ik zou graag een stukje gameplay filmen. Is het mogelijk om je computer aan te sluiten op je TV of PS3 om te filmen? Indien het niet mogelijk is, welke andere mogelijkheden zijn er dan? Alvast bedankt BTW: ik wist niet waar ik dit topic moest zetten. :$ Tuurlijk kan dat. Dat doe je met een PVR/DVR. Een bekende daarvan is de Dazzle. Maar er zijn ook tientallen andere mogelijkheden. ZOals Easycap. Zelf gebruik ik een interne TV-kaart met AV aansluiting (nu even niet in de PC) wat bij mij een betere kwaliteit geeft dan de meeste Dazzle's. Als je nog bijv. een DVD recorder/Harddisk recorder hebt liggen, kun je die vaak ook gebruiken. Ik heb een DVD Recorder, en ik had een filmpje gezien dat, als je de rode, gele en witte kabels van je PS3 in je DVD Recorder zet, je dan kan opnemen. Zou dit werken? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ondertussen heb ik ondervonden dat er vooraan aan de DVD recorder een klepje zit dat je naar beneden kunt doen, en daar zijn de AV inputs Ik kan nu dus recorden, heb het al geprobeerd en het lukt. Wel nog 1 vraagje: hoe kan ik een filmpje van een CD op mijn PC zetten? Reageren
Hayte Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 De edit knop kan je meer dan eens gebruiken hoor Maareuh, is dit een serieuze vraag...? Je sleept je hand hélémáál naar je CD'tje, welke je de hele lange weg naar je DVD-Drive verplaatst, en duwt hem er dan in. Dan versleep je je hand weer naar je muis, en moet je een paar keer klikken en CTRL C en Vén. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.