Jump to content

Windows Live Messeger 2011 - kleine review + PROBLEEM

Windows Live Messenger 2011  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij WLM2011 al? je mag uitleg geven bij jou keuze in dit topic :P

• Nee, maar ga wel downloaden
      2
    • Nee, en ga niet downloaden
      15
    • Ja, en vind 'm fijn
      3
    • Ja, maar vind 'm niet fijn
      8
    • Ja, maar was wel ff wennen
      6

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT IK BEDOEL WINDOWS LIVE MESSENGER 2011 !!! kan mod dit misschien veranderen ??

Hoi,

ik heb gisteren WLM2011 gedownload. Ik vind 'm best wel fijn, hij is snel, je kan alles snel openen in msn zelf (niet meer naar internet :puh:)

Maar ik vind een ding nog al irritant: in de vorige versie van wlm kon je iets onder je naam zetten (soort status update) en je 'boven' ('echte') naam heel makkelijk veranderen (nu moet je naar internet). Maar dat is nog niet het ergste: Veel van mijn contactpersonen hebben nog de oude versie en die veranderen de naam heel veel (ze zetten erin wat ze vinden wat ze doen (bijv '=eten' ) etc) en dat kan ik dan niet meer zien omdat ik alleen de namen zie die ze op hotmail hebben geregistreerd(als niet @hotmail/live is dan gwn e-mailadres :S) , nu is mijn vraag is daar wel een mogelijk voor mij om die dingen wel te zien (bijv dat = eten of de naam zonder de achternaam of een naam ipv een e-mailadres)

Alvast bedankt

Kleine review:

Het is een snellere nieuwere versie. hij lijkt in grote lijnen wel op de oude versie, de lay out beetje vernieuwd, 't is een beetje wennen maar ebuddy mensen zullen er goed mee kunnen werken verwacht ik omdat het heel veel weg heeft van ebuddy.

+: Snel

-: andere smileys (van ebuddy ) , die namen

Hoop dat iemand oplossing weet voor dit probleem, en misschien wil iemand ook wel wat kwijt over WLM2011...

Mocht iemand een link weten waar ik de oude versie kan downloaden, dan is deze ook wel gewenst bij mij :puh:

Cylas

PS heb afb toegevoegd waarbij ik laat zien welke 'naam' ik bedoel (rode pijl)

post-104265-1288469282,75.png

Bewerkt: door Cylas
  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cylas

6

• Dr.Oppai

5

• Hayte

4

• Spongzbobbah

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zoals ik van vele hoor is het geen goeie MSN ofwel?

je moet er even aan wennen, en zal tegen kleine dingen aanlopen zoals ik nu ook doe :( maar voor de rest vind ik 'm wel fijn

Geplaatst:

Zoals ik van vele hoor is het geen goeie MSN ofwel?

Ik heb hem zelf niet in gebruik, maar ik heb plaatjes ervan gezien en zoals ik het bekijk is het ruk. :puh:

Geplaatst:

Ik vind het ook eigenlijk niet zo handig, ik heb hem ook en het heeft van die tabbladen, vind ik eigenlijk niet zo handig, meer irritant. En als ik online kom en er begint iemand tegen mij te chatten, en ik klik op zijn bericht, dan zie ik het niet want het is allemaal wit, dat is altijd zo bij de eerste chatberichten. Ik wil de oude terug.

Geplaatst:

Die emoticons zijn ook zo vervelend, ze lijken voor geen meter. Weet iemand hoe ze je veranderd? En dan bedoel ik de standaard emoticons.

Geplaatst:

Dikke nee. Ik ga het niet downloaden en als MS het verplicht maakt, haiie, ik stap over naar een ander iets :Y Desnoods e-buddy.

Geplaatst:

Heb hier ook de nieuwe versie geïnstalleerd, het was wennen maar het voldoet.

Sommige functies zijn anders of verwijderd. Voor wat ik doe op msn voldoet het prima :Y

@GolfG60

Dat plaatje is (slecht) bewerkt daardoor ziet het er zo uit. En je kan niks beoordelen zonder dat je het hebt uitgeprobeerd.

@Spongzbobbah

Wat is er niet handig aan tabbladen, ik heb me eerder geërgerd aan de vorige versie die geen tabbladen had. Daarom had ik ook MSN Plus geïnstalleerd zodat je o.a. tabbladen hebt. Maar jij werkt zeker nog met IE6 die ook geen tabbladen heeft? :7

Geplaatst:

Ik ben nog geen fan van de nieuwe WLM, net als een aantal andere leden. Vooral de manier voor het wijzigen van mijn schermnaam schrok mij af: zoiets simpels ging veel te moeizaam. Nee, ik blijf lekker bij versie 2009, die werkt nog altijd uitstekend. :)

Geplaatst:

Ik vind hem best fijn, maar ik heb het volgende probleem: Een aantal vrienden vertelden me dat ze de hele tijd zien staan '=eten'... Dat is zeer irriterend, maar het moet te maken hebben met het feit dat ik bij de vorige versie er Windows Live Messenger Plus had staan. Deze versie ondersteunt die niet. Maar wat er precíes aan de hand is, weet ik helaas niet...

Geplaatst:

Nou van wat ik van andere mensen hoor is dit een waardeloos stukje software, dit is het laatste wat ik ooit in mijn leven zou gaan downloaden. Vooral het feit dat het naam veranderen moeilijk gaat stelt mijn keuze al vast. Dan zit daar nog een waslijst aan bugs en typfouten aan vast plus ongelofelijk lelijke nieuwe emoticons waarvan je verwacht dat een of andere demente pedofiel ze heeft ontworpen, echt een no-go voor mij

Mijn mening: Complete bagger. Ik had eerder al de Betá maar die is direct naar het grof vuil gebracht. Dat wat MSN, MSN maakt is eruit. Niet makkelijk je naam zetten, geen compatibiliteit met WLM Plus, totaal mislukte emotions, etc. Als toetje krijg je dan ook nog eens dat facebook gezeik er gratis bij. Weg privacy, hallo hackers.

Past wel een beetje in de huidige MS strategie: Goedwerkende software verbeteren (lees verkloten) en je dan haast dwingen die zooi te downloaden.

Bewerkt: door Sprunk

Oude msn (tijdelijk) terug, die vind ik toch iets fijner, zodra ik merk dat meer mensen overstappen naar nieuwe of er verbeteringen zijn dan stap ik wel over naar 2011

Heb nu versie (20)09 (is er nieuwere) en een engelse versie (mocht iemand downloadlink hebben naar nederlandse :puh:, graag ... )

Oude versie terug installeren ging wel met moeite

Bewerkt: door Cylas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...