Jump to content

Windows Live Messeger 2011 - kleine review + PROBLEEM

Windows Live Messenger 2011  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij WLM2011 al? je mag uitleg geven bij jou keuze in dit topic :P

• Nee, maar ga wel downloaden
      2
    • Nee, en ga niet downloaden
      15
    • Ja, en vind 'm fijn
      3
    • Ja, maar vind 'm niet fijn
      8
    • Ja, maar was wel ff wennen
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had de demo ook, heb 'm verwijderd en na veel gezeik en moeite oude weer terug, maar wel in het engels. Wel een lange tijd geen msn gehad en dus eBuddy moeten gebruiken ..

Maar nu doet hij het weer, al heb ik geen idee hoe het is gelukt :bonk:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cylas

6

• Dr.Oppai

5

• Hayte

4

• Spongzbobbah

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

^Is dat de nieuwste versie van '09 en is hij NL?

bedoel je dat als vraag of nieuwste versie 9 is? want dan zeg ik ja want geen zoekresultaten op 2010 of 10 :puh:

en nee hij is engels maar in dat levert niet veel problemen op als je de nl versie goed kende of goed engels spreekt :puh:

cylas

Geplaatst: (bewerkt)

Nu ben ik echt helemaal niet mee, maar om het even duidelijk te maken, heeft er iemand een link voor een NL download voor 'de nieuwste versie van de WLM die voor de allerlaatste versie was?'. :puh:

Bewerkt: door Spongzbobbah

Nu ben ik echt helemaal niet mee, maar om het even duidelijk te maken, heeft er iemand een link voor een NL download voor 'de nieuwste versie van de WLM die voor de allerlaatste versie was?'. :puh:

Dat was inderdaad een andere versie, dit is volgens mij de nieuwste, deze Build heb ik op dit moment namelijk ook. Zie geen reden om 2011 te nemen.

Pardon, dit was de nieuwste. Hmm, grappig, ik heb de versie tussen deze en de andere die ik eerst had neergezet.

Bewerkt: door Hayte

Pff als je je status op ofline zet en dan weer online dan kan je volgensmij weer heel de lijst handmatig op "laat deze persoon zien dat ik online ben" zetten -_-.

Maargoed ik download de engelse versie van 09 wel.

Misschien een domme vraag hoor maar hoe kan je msn verwijderen in configuratie scherm en met CCcleaner? kan het niet vinden namelijk -_- .

Bewerkt: door BoerDave

Pff als je je status op ofline zet en dan weer online dan kan je volgensmij weer heel de lijst handmatig op "laat deze persoon zien dat ik online ben" zetten -_-.

Misschien een domme vraag hoor maar hoe kan je msn verwijderen in configuratie scherm en met CCcleaner? kan het niet vinden namelijk -_- .

Je moet zoeken op iets van Windows Live .... en dan die verwijderen, dan vraagt ie volgens mij ook om alles van windows live pakket 2011 te verwijderen... gwn doen :puh: dan kun je oude installeren :puh:

EN bij (auto)update van Windows (zeker 7) wordt bijna automatisch de nieuwe msn geïnstalleerd als je niet wil moet je annuleren en niet blind op installeren klikken

ook leuk stukje over WLM 2011 http://just-out.nl/wlm-11.html

Bewerkt: door Cylas
Geplaatst:

Je moet zoeken op iets van Windows Live .... en dan die verwijderen, dan vraagt ie volgens mij ook om alles van windows live pakket 2011 te verwijderen... gwn doen :puh: dan kun je oude installeren :puh:

EN bij (auto)update van Windows (zeker 7) wordt bijna automatisch de nieuwe msn geïnstalleerd als je niet wil moet je annuleren en niet blind op installeren klikken

ook leuk stukje over WLM 2011 http://just-out.nl/wlm-11.html

Bedankt!

en hieronder: ik heb Vista en ik wil alleen MSN verwijderen en niet heel die windows update ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...