Jump to content

Windows Live Messeger 2011 - kleine review + PROBLEEM

Windows Live Messenger 2011  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij WLM2011 al? je mag uitleg geven bij jou keuze in dit topic :P

• Nee, maar ga wel downloaden
      2
    • Nee, en ga niet downloaden
      15
    • Ja, en vind 'm fijn
      3
    • Ja, maar vind 'm niet fijn
      8
    • Ja, maar was wel ff wennen
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ALLES verwijderd van windows live assentials en hij zegt nog steeds dat ik een nieuwe versie heb geinstaleerd als ik de oude aanklik -_- .

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cylas

6

• Dr.Oppai

5

• Hayte

4

• Spongzbobbah

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb hem nog niet gedownload omdat ik dan mijn service pack moet updaten, en daar heb ik geen zin in lol.

Ik heb al veel slechte reacties over deze WLM gehoort, dus als hij me niet bevalt dan verwijder ik hem gewoon weer xD.

Geplaatst:

Probeer CCleaner eens. Zo te horen heb je random een map aangeklikt en verwijdert.

nee ik heb in configuratie scherm heel Live verwijderd en daar stond ook MSN tussen want die moest je ook aanklikken als je hem wilde verwijderen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Bump :$

Toen ik vandaag wou inloggen op WLM, kreeg ik de melding dat ik moest updaten, anders werkte hij niet. Dus ik denk, nee hé, ik wil niet dat ik geblitzkriegt word in het updaten van mijn Windows Live Messenger. Dus na een snelle zoektocht op Google vond ik iets, en ik dacht, ik deel het met jullie voor het geval jullie hetzelfde probleem krijgen.

Bureaublad -> rechts klik op Windows Live Messenger -> Eigenschappen (/Properties voor Engelse versie) -> Compatibiliteit (/Compatibility) -> Vinkje bij Compatibiliteitsmodus en dan in het menu Windows Server 2003 (Service Pack 1) selecteren -> OK, en als het goed is zal hij het nu gewoon zoals eerst moeten doen. Je krijgt dan overigens ook geen "je WLM is veroudert" meldingen meer.

Geplaatst:

Kreeg vandaag ook een verplichte update... Tja, net dit topic gelezen gisteren, dus mooi niet dat ik 'm ging installeren :puh:

Heb 't zelfde gedaan als wat eerder in dit topic/bij een of andere link hier gezegd werd... Compatibiliteitsmodus instellen voor je oude Messenger en je Messenger opnieuw starten... Ik heb Windows NT4.0 als compatibiliteitsmodus gepakt, dan krijg je kennelijk geen updates meer want nu doet hij het... Volgens mij heb ik 2009 of zo.

Geplaatst:

Volgens Microsoft is het een gewone update van WLM2009 en geen upgrade naar WLM2011.

Ik citeer:

If you are using Windows Live Essentials on Windows XP, or are still using a pre-2011 version of Windows Live Essentials (including Messenger), starting this week, you’ll see a required update that is rolling out in all 48 languages. This minor update to Windows Live Messenger and the other Windows Live Essentials programs includes a set of important security updates, performance improvements, targeted bug fixes, and some other, minor changes. The update began rolling out last May, but because of the security improvements included, it will become mandatory over the next week or so.

The update does not require you to download Windows Live Messenger 2011.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wlm 2011 = :ch:

Echt zo irritant. Ik kan niet enes mijn gebruikersnaam fatsoenlijk veranderen. En alleen maar meuk enzo. Van mij mag het zo weer weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...