gm_jerry Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 hallo ik ben nog maar een week modder en heb voraal simpele mods gemaakt dus heb nog alleen met txd bestanden gewerkt en nou wou ik een dff bestand gebruiken ik was op een andere computer wand ik moest naar een verjaardag en daar heb ik een dff bestand gemaakt met behulp van zmodeler en heb het in een rar ingepakt en naar me site geupload en thuis weer gedownload en wou het in de plaats doen van de taxi maar ik zag de de taxi gewoon normaal en toen heb ik het bestand de naam veranderd naar bmx om die te veraneren en omdat ik die makkelijk kan vinden in de new game zag ik die ook gewoon normaal wat doe ik fout ik heb img tool erbij gebruikt wat doe ik eigelijk fout? ps. weet iemand hoe ik een sami bestand kan maken van een txd bestand bevoorbeeld dat ik een compleete skin mod heb gemaakt en wil installeren met de mod installer dat weet ik namelijk niet ik had geprobeert met kladblok en alle txd bestanden daarin geopent en alle code's achter elkaar geplakt Reageren
Beagle Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Weet je zeker dat je het bestand wel juist replaced in IMG Tool? Dus niet alleen adden, maar het juiste bestand zoeken en dan right click -> replace. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Weet je zeker dat je het bestand wel juist replaced in IMG Tool? Dus niet alleen adden, maar het juiste bestand zoeken en dan right click -> replace. dat heb ik volgends mij wel gedaan maar ik kijk wel even Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Heb je het archief wel gerebuild? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Heb je het archief wel gerebuild? Je moet inderdaar Rebuilden of Gta sa als adminstrator uitvoeren Reageren
Beagle Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Rebuilden is niet nodig als je replaced, bij andere methodes wel. Reageren
EXIT Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 ik weet dat het een beetje laat komt. maar weet je zeker dat je geen fout hebt gemaakt met zmodeler. als je bijv. iets toevoegt, zeg maar een fiets op het dak zet. . moet die fiets wel in de DFF zitten meer bepaald. de fiets visueel in het programma zien is niet goed genoeg. het moet ook in de juiste ''map'' zitten en bij voorkeur ook een dummy hebben. Als de fiets er zomaar ergens random is bij geplaatst werkt het niet. en krijg je de normale auto te zien. om wat voor verandering gaat het? en misschien ook altijd nuttig om de dff er bij te zetten (of het zmod bestand) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.