Jump to content

Digitale TV voor Sony Bravia KDL-26S5500


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi,

Ik zoek al een tijdje naar een mogelijkheid om digitaal TV te kunnen kijken zonder een TV kaart te nemen. TV kaarten zijn speciale kaarten die je in de Sony Bravia kunt duwen aan de zijkant om zo digitale televisie te kunnen kijken, maar zowel de kaart als het bijbehorende abonnement kosten veel geld bij elkaar... Het abonnement kost nog geen 10 euro per maand, maar ik heb geen zin om een maandelijks bedrag te gaan betalen voor een aantal extra's (op de Sony Bravia zijn dat de digitale TV gids en de favorieten die je dan kunt instellen)...

Is er dus een mogelijkheid om een eenmalig bedrag te betalen en dan alsnog digitale TV te kunnen kijken? Ter informatie: Mijn TV beschikt niet over DVB-C(T), maar DVB-T. Anders had ik er een ethernetkabel in kunnen stoppen om digitale televisie te kunnen kijken.

Ik zou het zeer waarderen als iemand me hulp zou kunnen bieden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat dacht ik al wel, maar er moet toch een manier zijn? Net als dat ik dus al vertelde dat je digitale televisie kunt ontvangen als je DVB-C(T) en er dan een ethernet kabel in prikt...

En kijk, ik wil misschien best een abonnement betalen, maar dan moet dat niet 10 euro per maand zijn. In mijn geval is dat best duur vooor iets wat ik maandelijks moet betalen... Niet dat ik weinig zakgeld krijg (ik heb nog geen baantje), maar ik wil gewoon een beetje zuinig doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Duuuude :7

Je kan toch ook geen mobiele telefoon kopen en voor een éénmalig bedrag onbeperkt bellen? xD

Het is óf een maandelijks bedrag, óf online filmpjes kijken. Maar hebben je ouders geen digitale televisie, waardoor je gewoon één keertje zo'n gaar doos ding koopt, daar een kaart in duwt (nog meer geld uitgeven, maarja) en die dan verbindt met de tv en de andere televisie kabel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me iets af hé. Ik heb een Samsung B2230HD of B2330HD, en ik kan zo'n smartcard erin doen, maar ik weet niet of dat werkt. Bij de Scheer en Foppe zeiden ze van niet, maar bij de Media Markt wel. Iemand er ervaring mee, en of dat werkt? Want ik wil niet veel gaan betalen voor iets dat niet gaat werken.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hayte: Grappig dat je dat zegt. Al klopt het wel wat je zegt... :7 Maar ik heb weleens gehoord dat er apparaten zijn waarmee je Nederlandse zenders digitaal kunt ontvangen, maar dan betaal je dus wel een eenmalig bedrag. Wat erop wijst dat er dus wel gratis manieren moeten zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

@Hayte: Grappig dat je dat zegt. Al klopt het wel wat je zegt... :7 Maar ik heb weleens gehoord dat er apparaten zijn waarmee je Nederlandse zenders digitaal kunt ontvangen, maar dan betaal je dus wel een eenmalig bedrag. Wat erop wijst dat er dus wel gratis manieren moeten zijn...

Of het bevestigd maar weer eens hoeveel BS er gesproken wordt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook eens gehoord dat er een man met een baard was die kinderen kon verwekken zonder een fysieke vorm te hebben, planeten kon creëren zonder enige vorm van inspiratie of zelfs licht te hebben, en zelfs kon beslissen over leven of dood. Betekent ook niet dat hij echt bestaat of bestaan heeft.

Een digitaal abbonoment kan je gewoon domweg niet krijgen zonder maandelijks te betalen. Anders verdient het bedrijf daar ook geen ruk aan, of wel? O.o

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Ik laat dit topic verder rusten, maar denk niet dat ik nu ga denken dat het klopt van wat je zegt... :bonk: Niet dat ik het niet geloof, maar ik weet zeker dat er goedkopere manieren zijn. Ik lijk nu koppig of eigenwijs, maar ik geloof niet dat er geen goedkopere manieren zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Ik laat dit topic verder rusten, maar denk niet dat ik nu ga denken dat het klopt van wat je zegt... :bonk: Niet dat ik het niet geloof, maar ik weet zeker dat er goedkopere manieren zijn. Ik lijk nu koppig of eigenwijs, maar ik geloof niet dat er geen goedkopere manieren zijn...

Aanbieder kabel TV-->Decoder met smart card-->TV

Nope, d'r moet een goedkopere manier zijn. Probeer eens:

Palmboom-->Decoder zonder smart card-->TV

Oftewel, er is geen goedkopere manier. De aanbieder van kabel TV gaat het niet gratis weggeven, en uit planten(of welk anders iets dan ook) kan je het niet halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...