Jump to content

Laptop of Desktop


Alphatwin

Recommended Posts

Hallo, Ik wil graag in December een nieuwe Laptop of Desktop gaan halen, maar ik weet niet welke?

Dus vraag ik aan jullie of ik ten eerste beter een Laptop kan nemen of een Desktop (Ik denk zelf dat een Desktop beter is voor Games en dergelijke.)

alleen een Laptop vind ik wel erg handig omdat je hem natuurlijk overal mee naartoe kan nemen.

Maar ik wil vragen of jullie voor mij een nieuwe PC uit kunnnen kiezen het liefst bij de Mediamarkt. (http://www.mediamarkt.nl)

Mijn Budget is: 800 Euro als je een desktop PC kiest het liefst graag met een nieuw beeldscherm, ik wil op die PC of Laptop graag GTA IV goed kunnen draaien het liefst op MAX Settings en ik wil de Games die in de toekomst komen graag goed kunnen draaien.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen voor een budget van € 800 kan je bijna geen laptop vinden dat gta IV om max zal aankunnen. Voor een pc van € 800 zou je gta IV op med/high aankunnen.

Ik zou je eerder aanraden om hier een pc te laten samen stellen dat is veel beter dan een pc zo te kopen in de winkel.yep.gif

Ik heb even rond gekeken op mediamarkt en voor een pc van € 800 heb je geen pc met deftige specs maar met dat budget kan je beter een pc laten samen stellen

dan heb je een pc met betere specs t.o.v. die in de winkel. clown.gif

Maar aangezien jij er nog een beeldscherm wilt is er al pakweg ~ €150 van je budget weg, dan heb je een veel kleiner budget

dus zal het al dan niet mogelijk zijn om gta IV op high aan te kunnen.

Denk er eens over na maar ik raad je aan om een pc te laten samenstellen. (dat kan uiteraard hier natuurlijk)! knipoog.gif

Indien je ervoor gekozen hebt om een pc te laten samenstellen moet je dit lijstje invullen en de andere leden helpen je graag verder! yep.gifbiertje.gif

Budget:

Doel:

Desktop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel):

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?:

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen voor een budget van € 800 kan je bijna geen laptop vinden dat gta IV om max zal aankunnen. Voor een pc van € 800 zou je gta IV op med/high aankunnen.

Ik zou je eerder aanraden om hier een pc te laten samen stellen dat is veel beter dan een pc zo te kopen in de winkel.yep.gif

Ik heb even rond gekeken op mediamarkt en voor een pc van € 800 heb je geen pc met deftige specs maar met dat budget kan je beter een pc laten samen stellen

dan heb je een pc met betere specs t.o.v. die in de winkel. clown.gif

Maar aangezien jij er nog een beeldscherm wilt is er al pakweg ~ €150 van je budget weg, dan heb je een veel kleiner budget

dus zal het al dan niet mogelijk zijn om gta IV op high aan te kunnen.

Denk er eens over na maar ik raad je aan om een pc te laten samenstellen. (dat kan uiteraard hier natuurlijk)! knipoog.gif

Indien je ervoor gekozen hebt om een pc te laten samenstellen moet je dit lijstje invullen en de andere leden helpen je graag verder! yep.gifbiertje.gif

Budget:

Doel:

Desktop:

Merk pc of samengesteld:

Benodigde randapparatuur:

Besturingssysteem:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:

Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel):

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:

Extra koeling (voor overklokken)?:

Mvg,

Woody zwaaien.gif

Beste, Woody bedankt dat je zo snel reageerde maar ik wil liever niet een PC via inter bestellen maar ik zal er nog over nadenken hier zijn mijn antwoorden:

Budget: 800 Euro

Doel: GTA IV op MAX Settings spelen en Games in de toekomst

Desktop: Ja

Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit wat heb beste is

Benodigde randapparatuur: Beeldscherm de rest heb ik dus al

Besturingssysteem: Windows 7

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Mijn toetsenbord en muis

Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): Maakt niet uit wat het beste is

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door Azerty/Alternate

Extra koeling (voor overklokken)?: Alleen als het echt nodig is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dan geen verstand van alle hardware die je in zo'n kast kan proppen, maar wat ik wel weet is dat als je het via betrouwbare sites laat bestellen, dat je zo'n 100% kans hebt dat je je pc'tje veilig en werkend thuis krijgt. Ook ben je hiermee stukken voordeliger uit dat een (als voorbeeld) HP desktop te kopen, aangezien je voor alleen het logo van HP al zo'n 200 euro betaald...

Link to comment
Delen op andere websites

IV op max settings is een no-go voor dat budget. Maakt niet uit of je er een beeldscherm bij wilt of niet, dat gaat niet lukken. Medium + een scherm gaat voor dat budget wel werken, al hangt dat ook wel af van welk scherm je neemt. Wat zijn je eisen voor het scherm? Hoeveel wil je van dat 800 euro maximaal uitgeven aan een scherm? Hoe groot moet het scherm zijn? Welke resolutie? Wil je nog 3D erop kunnen gebruiken? Wil je het nog op de muur kunnen ophangen? Etc.?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

IV op max settings is een no-go voor dat budget. Maakt niet uit of je er een beeldscherm bij wilt of niet, dat gaat niet lukken. Medium + een scherm gaat voor dat budget wel werken, al hangt dat ook wel af van welk scherm je neemt. Wat zijn je eisen voor het scherm? Hoeveel wil je van dat 800 euro maximaal uitgeven aan een scherm? Hoe groot moet het scherm zijn? Welke resolutie? Wil je nog 3D erop kunnen gebruiken? Wil je het nog op de muur kunnen ophangen? Etc.?

waar halen jullie al die onzin vandaan,

mij pc was ook zo duur en ik speel met alles op very high(behalve textures anders moest ik vieuw distance omlaag zette), 1680x1050 resolutie.

en ik haal nog 30 fps...

dat moet volgens mij max voorstellen, mij beeldscherm ondersteund geen grotere resolutie.

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...