Rambo12 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Hallo, Zou iemand 3 territoriums kunnen veroveren van de Ballas? Want ik ga er telkens dood, zelfs met cheats... Zelf mag je cheats gebruiken, en mijn auto in mijn garage gebruiken (het is een suffe, maar vond het wel grappig). Ik weet alleen niet welke versie ik heb... want bij mij staat niet links of rechts onder V... Als iemand daar ook mee kan helpen, zou dat geweldig zijn! Missie(s): 3 Territoriums van Ballas Cheaten: Ja Versie: Onbekend Overig: Je mag mijn auto in garage gebruiken. Ik moet 3 territoriums van de ballas veroveren, maar dat lukt me niet. Als iemand zou kunnen helpen, zou dat fijn zijn. Met Vriendelijke Groeten. GTASAsf2.b Bewerkt: 31 oktober 2010 door VWO-er Lijstje ingevoegd
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Hallo, Zou iemand 3 territoriums kunnen veroveren van de Ballas? Want ik ga er telkens dood, zelfs met cheats... Zelf mag je cheats gebruiken, en mijn auto in mijn garage gebruiken (het is een suffe, maar vond het wel grappig). Ik weet alleen niet welke versie ik heb... want bij mij staat niet links of rechts onder V... Als iemand daar ook mee kan helpen, zou dat geweldig zijn! Missie(s): 3 Territoriums van Ballas Cheaten: Ja Versie: Onbekend Overig: Je mag mijn auto in garage gebruiken. Ik moet 3 territoriums van de ballas veroveren, maar dat lukt me niet. Als iemand zou kunnen helpen, zou dat fijn zijn. Met Vriendelijke Groeten. Ik doe het wel enne, als je er niks hebt staan heb je V2
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Ik heb hem Alle terretories gedaan, Je auto laten ontploffen (Sorry maar hij kwam ondersteboven...) en je hebt nu er een AK bijGTASAsf4.b Zo dat is ,m
Recommended Posts