mak0724 Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ok tijd voor waarschijnlijk de domste vraag ooit maar ik kan in de missie blog this niet scrollen op de webpagina die ik bezoek via het internetcafe. Ik heb echt alle knoppen van mijn controler al gebruikt, controler handleiding bekeken en ook via de vele missie video's op internet laten niet zien hoe je nu naar onderaan de pagina moet gaan. Hier moet je namelijk een reactie achterlaten en dit lukt nu dus niet. Top als je me hier uit wilt helpen. Gaat trouwensn om onderstaande pagina, zoals je aan de scroll balk rechts kan zien moet je stukje naar beneden scrollen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 (bewerkt) Als ik me niet vergis was dat gewoon met het pijltje naar beneden (PS3). Edit @ hieronder: te lang geleden dat ik nog gePS3t heb. Bewerkt: 1 november 2010 door Hanneswasco Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Dat is normaal gewoon je rechter joystick naar beneden duwen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wat End Of The Riot zei Dat hoef je niet te zeggen hoor.. >>> Door Dutchy3010: De pot verwijt de ketel... Dit soort posts zijn ook alles behalve toegestaan. Je kunt altijd zijn post rapporteren, dit soort posts zijn minstens zo erg. Misschien zelfs wel erger!<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.