Jump to content

3DS Problemen.


rienie

Recommended Posts

Ik heb een probleem met 3DS max. Ik start daarnet het programma, laad een model en zie dat het 3d model doorzichtig is. Je ziet hem nog maar een klein beetje. Hij heeft nog steeds zijn eigen kleuren ik kan hem bewegen. Alles kan ik er nog mee. Alleen hij is doorzicht. En dat is nogal vervelend. Bijvoorbeeld als ik met Hidden line kijk dan lijkt het net wireframe. En als ik met het model heen en weer beweeg dan gaan op alle andere objecten raar doen zoals ze worden wat minder doorzichtiger, de licht effecten of hoe je dat ook mag noemen doet ook raar. Wie weet wat het probleem is?

Het enige waar ik pas mee heb gekloot is de videokaart instellingen maar die heb ik alweer op default gezet omdat elk spel een beetje erg sloom werd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn alpha textures ?

Als dat gewoon textures van material editor zijn. Kan dat het niet zijn. Want ik heb er nog geen niks opgeplakt. Maar ik heb ef elk model geopend maar het blijkt dus bij allemaal te zijn. En als je met laad echt laden bedoelt. Ik open ze gewoon maar ik zeg maar laden omdat het soms wel een tijdje duurt.

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Opgelost :D Heb de Directx x versie verandert naar 10 :D

EDIT: Niet opgelost. Me Model is verkloot. :( kan ik weer opnieuw beginnen. En dat ding rechtsbovenin om je beeld te draaien is verdwenen.

Bewerkt: door rienie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...