Jump to content

Welke virusscanner gebruik jij?


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Het viel me op dat hier nog geen topic over was..

Dus, welke virusscanner gebruik jij? Dit mag zowel een internetvirusscanner zijn als een gewone en eentje die volledige bescherming biedt.

Ik gebruik nu Norton Internet Security. Of het echt een fijne virusscanner is, weet ik niet, aangezien ik hem vandaag pas heb geïnstalleerd. Voorheen gebruikte ik Kapersky Antivirus.

Mocht dit topic toch bestaan, kan een crewlid daar dan een link van geven, aangezien ik het verder nergens kon vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik nu Eset NOD32 Antivirus 4, voorheen heb ik Norton gebruikt maar ik ben met NOD32 meer tevreden dan Norton.

Want NOD32 die werkt naar mijn beleving veel beter dan Norton of andere virusscans die ik ooit heb gebruikt.

Zeker het blokkeren van url, objecten en bestanden op het internet zonder irritante pop-ups/vensters van de virusscan vind ik een pluspunt aan NOD32.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom zowel wesley als Senne geen realtime hebben? Die is namelijk de eerste die ingrijpt als het er echt toe doet..

Ik persoonlijk gebruik wekelijks Mbam en realtime NOD32.

Omdat zulke dingen bloedirritant zijn en het vaker fout hebben dan goed. Ook werk ik met virussen in VMWare en die heb ik dus open en bloot hier staan, welke een av constant gaat flaggen, en aangezien dat er een stuk of 100 zijn tikt dat behoorlijk aan.

Daarbij, bescherming werkt amper, aangezien bijvoorbeeld roguewear toch wel installeert ondanks een anti-virus. Verder weet ik zelf ook goed zat wat wel en niet klopt en als ik het niet vertrouw scan ik het met MBAM. Mijn pc werkt stukken beter sinds ik geen anti-virus meer heb

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen waarom zowel wesley als Senne geen realtime hebben? Die is namelijk de eerste die ingrijpt als het er echt toe doet..

Ik persoonlijk gebruik wekelijks Mbam en realtime NOD32.

Mijn logisch verstand is de realtime bescherming.

Link to comment
Delen op andere websites

Norton Antivirus.

Wel duur, maar het is geen neppe virusscanner, vanaf een legale CD, dus ook echt een virusscanner.

En het gedoe om foute notificaties van virussen kan makkelijk uit worden gezet (bv zoveel uur).

Voor de rest heeft die realtime shit me geholpen het (bijna) niet te verwijderen virus Virtut te kunnen weren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Norton Antivirus.

Wel duur, maar het is geen neppe virusscanner, vanaf een legale CD, dus ook echt een virusscanner.

En het gedoe om foute notificaties van virussen kan makkelijk uit worden gezet (bv zoveel uur).

Voor de rest heeft die realtime shit me geholpen het (bijna) niet te verwijderen virus Virtut te kunnen weren :)

Norton zuigt imo, je installeert en hij komt er nooit meer volledig vanaf...

Zelf gebruik ik Eset NOD32 met veel gemak, dan wel illegaal maar ik vind het makkelijker aangezien ik niet aan een licentie vastzit dus mocht ik er vanaf willen kan ik zo zonder te balen van die licentie een andere installeren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...