Jump to content

Welke virusscanner gebruik jij?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruik mijn hoofd om virrussen te herkennen en verwijderen. Ultra Snel, Slokt geen prestatie in en ultra stabiel.

Geplaatst:

Ha, dacht eerst ook dat ik zonder virusscanner door het leven kon (naast een scan van MBAM om de zoveel tijd). Tot ik opeens herhaaldelijke virussen kreeg (bijvoorbeeld die van die neppe anti-virus tool). Dus ik download Avira AntiVir maar eventjes, die zegt dat elk bestand is geïnfecteerd met een virus. Hmm... Dus toen had ik mijn pc maar eventjes geformateerd, en sindsdien (bijna een jaar nu) gebruik ik altijd Avira voor realtime, en zo nu en dan een scan met Avira en MBAM voor de zekerheid. Tot nu toe niks gevonden :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

die trojan is nog veel makkelijker te weren, door gewoon na te denken met wat je uitvoert.

nu snap ik waarom jij 7000 posts hebt, door steeds onzinnige zooi te posten..

>>> Door Thundercover: Zulke opmerkingen voor je houden, s.v.p.<<<

Door Maikle: Lees je mail, s.v.p.

>>> Door Thundercover: Van de modtag (of een kopie ervan) mag enkel de crew gebruik maken. Opmaak verwijderd.<<<

@zamg0d

Nod32 vind ik ook wel goed, maar die heeft toch diverse keren virussen door gelaten.. oa. dus ook dat virtut gedoe.

En norton antivirus is makkelijk te verwijderen dus ik snap niet waar je over praat..

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Ik gebruik enkel Avast (standaard-> niet betalend). Ik weet eigenlijk niet of dit genoeg is.

Is dit ook een realtime? Is het een must om hier nog eentje naast te zetten (een realtime bijvoorbeeld)?

Geplaatst: (bewerkt)

Geen, k%t dingen zijn het.

Van mij mogen ze mijn hele pc hacken, heb er toch niks belangrijks op staan.

Iedere week install ik alles opnieuw en reset ik de router.

En Als ik ook maar merk dat mijn pc traag word install ik alles opnieuw.

Werkt prima :tu:

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Dude, wtf :7

Weet je hoe snel je HDD wel niet verslijt als je elke week alles gaan formatteren en opnieuw gaat installeren :7

Je bent iets te bang voor virussen en shit, je bent een beetje... hoe heet dat ook alweer... iets met een h....

Geplaatst:

ja en buiten dat het ruim een dag kost om alles weer goed te krijgen. Zou je baas leuk vinden als je dat voor je werk zo deed :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...