markenstein Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb een nieuwe videokaart gekocht, de xfx hd 5970 black edition limited de videokaart heeft 4 gb geheugen, maar ik krijg bij de grafische opties de boodschap dat de instellingen boven het maximale niveau van de hardware is. Bij minimale instellingen geeft hij 208/ 4036mb als ik met -norestrictions in de snelkoppeling speel, kan ik wel gewoon tot de maximale instellingen, maar ik krijg dan een wazig beeld. mijn hardware processor amd phenom II x4 955 2,3 ghz mobo: asus M4A 79T geheugen: geil 6gb cl6 triple kit videokaart: xfx hd5970 black edition limited 850 mhz, 4gb geheugen weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit probleem kan oplossen? Reageren
Hayte Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Een wazig beeld? Laat eens een screenshot zien van een "wazig beeld" Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 volgens mij moet je dan op "p" drukken weet het niet zeker hoor Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 een wazig beeld met z'n pc ?;s das zeker weer een fout in gta iv zoals de vele andere fouten Reageren
Hayte Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Oh ja, helemaal gelijk. Case closed dus, we gaan niet eens proberen om te helpen en bestempelen het als fout van Rockstar. Een BSOD is zeker ook altijd een fout van Microsoft? Reageren
proaz Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) heb je definition wel goed staan volgens mij word het beter als hij uit is. (1 na laatste optie bij grafics) (werkt niet bij standaart gta 4 aleen met gepatchte) anders kun je ook nog kijken of je een patch kan installeren als je dat niet hebt @tonystarkiv mijn pc is slechter dan die van hem en ik speel em op high en zelfs met enb zonder 1 probleem dus ligt niet aan R* maar gwn aan een instelling ofzo. Bewerkt: 2 november 2010 door proaz Reageren
markenstein Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 ik zal de instellingen eens wijzigen, hopen dat, dat het probleem is anders maak ik een screenshot Reageren
rienie Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) Je moet ef kijken een van de instellingen die je kan aankruisen laat je beeld ook wazig worden. ik geloof Definition. EDIt:2 posts boven me is dat ook al gezegt. Soms toch slim om ef het topic door te lezen Bewerkt: 7 november 2010 door rienie Reageren
markenstein Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 ik heb patch 7 geinstalleerd en nu doet ie niets meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.