Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dacht gewoon voor de lol

55y.png

21edyxd.jpg

Er stond er nog een, maar weet niet of dat zo'n goed idee was ?

Rates & Comments Plz .

Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik vind ze wel leuk gemaakt. :) Die 2e vind ik het leukst. Alleen is het weer jammer dat bij die 2e afbeelding, de plaatjes door elkaar staan. Ik bedoel dat de plaatjes op een rare manier in de afbeelding staan.

Afbeelding 1: 6/10

Afbeelding 2: 7/10

Geplaatst:

Zozo, heb je die met paint gemaakt? Want ik zie van die bovenste echt al personages voor een nieuwe TV-serie!

Over die tweede ben ik niet zeer te spreken eigenlijk, ik vind dat je bij die auto's veel te veel rechte hoeken hebt gemaakt, ik zie geen rondingen. Ook klopt de vrachtwagen rechts onderin niet helemaal, als het standpunt zo zou staan zou je ook een stukje van de zijkant van de vrachtwagen moeten kunnen zien, tenzij de motorkant driehoekig is.

Geplaatst:

Zozo, heb je die met paint gemaakt? Want ik zie van die bovenste echt al personages voor een nieuwe TV-serie!

Over die tweede ben ik niet zeer te spreken eigenlijk, ik vind dat je bij die auto's veel te veel rechte hoeken hebt gemaakt, ik zie geen rondingen. Ook klopt de vrachtwagen rechts onderin niet helemaal, als het standpunt zo zou staan zou je ook een stukje van de zijkant van de vrachtwagen moeten kunnen zien, tenzij de motorkant driehoekig is.

Dat van die laatste is ook niet erg veel aandacht in gestoken, was meer een verveel werkje.

Geplaatst:

Erg mooi en creatief gedaan hoor. Ik vind de eerste afbeelding eerlijk gezegd mooier dan de laatste. Je ziet inderdaad ook duidelijk dat daar meer tijd is ingestoken. Het resultaat is erg leuk en vooral creatief. Paint is niet altijd effectief om te gebruiken maar dit stukje werk is erg mooi. Ook de detail zijn erg goed verzonnen, met name bij de eerste afbeelding. De eerste krijgt van mij een verdiende 9/10, de tweede een 6/10 omdat ik het wat simpel en leeg vind.

Geplaatst:

Hahha supervet 1973. Tijd geleden terug maakte ook al van die gave paintwerkjes, vooral die gif van die robot was cool. Ik waardeer je werk. :)

Geplaatst:

Hahha supervet 1973. Tijd geleden terug maakte ook al van die gave paintwerkjes, vooral die gif van die robot was cool. Ik waardeer je werk. :)

Bedankt. Ik ben nog bezig met wat grotere Gif animaties, maar kan nog niet veel zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...