Joenekop Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Beste mensen, Op dit moment kan ik geen enkele missie meer doen in GTA, ik weet dat ik aan Pest Control toe ben, maar er is geen marker op de map te vinden en ook niemand belt me. Hoe kan dit? ps ik speel op de ps3 Reageren
pilot Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 (bewerkt) Beste mensen, Op dit moment kan ik geen enkele missie meer doen in GTA, ik weet dat ik aan Pest Control toe ben, maar er is geen marker op de map te vinden en ook niemand belt me. Hoe kan dit? ps ik speel op de ps3 Heb je al geprobeerd om het spel opnieuw te starten(of PS3) of je cd eruit gehaald, goed schoongemaakt en gekeken of er geen vetvlek of kleine krassen op zaten? Bewerkt: 1 november 2010 door pilot Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Kijk anders eens op deze WikiGTA pagina, misschien dat je daar wat vind. WikiGTA - GTA IV - Pest Control. Het kan namelijk gebeuren dat je iets over het hoofd hebt gezien... Reageren
Joenekop Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 ik heb hier uiteraard naar gekeken, maar kan niks vinden, er staat ook geen enkele marker op m'n scherm...het lijkt wel of het spel al is afgelopen terwijl ik nog een paar missies moet. Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 (bewerkt) ik heb hier uiteraard naar gekeken, maar kan niks vinden, er staat ook geen enkele marker op m'n scherm...het lijkt wel of het spel al is afgelopen terwijl ik nog een paar missies moet. Als niemand je belt, kun je ook zelf gaan bellen. Ik had dat ook een keer, toen was er niet opgeslagen na een missie en ik werd maar niet gebeld om die missie opnieuw te doen. Dus ging ik zelf maar bellen. Of je mail checken Bewerkt: 25 december 2010 door OscarPownedYou Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Geplaatst: 25 december 2010 ik heb hier uiteraard naar gekeken, maar kan niks vinden, er staat ook geen enkele marker op m'n scherm...het lijkt wel of het spel al is afgelopen terwijl ik nog een paar missies moet. Als niemand je belt, kun je ook zelf gaan bellen. Ik had dat ook een keer, toen was er niet opgeslagen na een missie en ik werd maar niet gebeld om die missie opnieuw te doen. Dus ging ik zelf maar bellen. Of je mail checken Je mail checken heeft geen zin, je moet wel eerst alle andere missies van Ray en andere eerst afmaken he? Reageren
sandorbok Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 En je kan je mobieltje ook uit zetten misschien staat hij nog uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.