Silverbyte Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 De laatste tijd is het een absolute hype om je profiel te pimpen met banners, filmpjes en andere grafische snufjes. Allemaal heel leuk...maar wat als je niet over Photoshop of andere, vaak veel te ingewikkelde programma's beschikt? Daar rekening mee houdende besloot ik om eens een klein pack samen te stellen, waar wat standaardbanners inzitten om je profiel mee op te leuken. De gevorderde Photoshopper zal hier hoogstwaarschijnlijk niet zoveel aan hebben, maar voor de absolute leek op grafisch gebied kan het erg handig zijn.De map is opgedeeld in twee submappen: Groot en Klein. Beide mappen bevatten vier standaardbanners: Geschiedenis, Prijzen, Downloads en Tutorials. Daarnaast zit er een .PSD bestand bij. Deze kun je openen met Adobe Photoshop, waarna je alle details van de banner naar eigen wens kunt aanpassen. Alles is overzichtelijk aangeduid, dus ook als je weinig ervaring met het programma hebt zou je er wat moois van moeten kunnen maken.Het bestand zit in de bijlage, onderaan de post. Om het bestand uit te pakken heb je WinRar nodig. WinRar is een gratis programma om bestanden in te pakken en te comprimeren. Je kunt het gratis downloaden op de officiële website. Er zit een Readme bij, waarin staat uitgelegd hoe het is opgedeeld, en hoe het .PSD bestand is te gebruiken.Veel plezier ermee!GTAForum Profiel Pack.rar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Hehe, leuk pack. Ook een erg leuk idee. Zeker leuk voor diegene die graag hun profiel willen opleuken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 (bewerkt) Leuk bedacht. Maar ik laat mijn profiel zoals het is, aangezien ik het maar rommelig vind met al die banners. Bewerkt: 1 november 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Inderdaad leuk gemaakt, vooral effectief voor de mensen die geen ervaring hebben met Photoshop of iets dergelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Kan je ook een aanvraag indienen voor dit? Met andere titels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Kan je ook een aanvraag indienen voor dit? Met andere titels? In principe zou dit aan iedereen met Photoshop kunnen. De PSD zit er namelijk bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Ik zal moeten kijken als ik weer op mijn eigen computer ben. Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Als ik het bestand uitpak dat zit er een extensieloos bestand in?:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Dan is er waarschijnlijk een foutje in het uitpakkingsproces geslopen. Aan het bestand zelf zal het waarschijnlijk niet liggen, aangezien het bij mij ook via deze download prima werkt. Probeer het nog eens opnieuw zou ik zeggen, misschien werkt dat. Ik heb het bestand ook even via MediaFire geüpload: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2010 Nu kan ik hem openen. Mooie banners. Ook de PSD is makkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Leuk pack, anpasbare psd id ook goed, iemand deze al gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Misschien kun je ook een lege banner maken, zodat leden met paint er een eigen tekst op kunnen zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.McShizzle Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2010 Mooie pack. Nice dat de PSD erbij zit, ga het zeker gebruik in m'n profiel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Leuk initiatief, top werk. Nog leuker als er verschillende soorten worden gemaakt, zodat leden nog meer keuzes hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.