ole23 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 hallo ik zou graag een parkour of een andere mod willen maken dat ik kan gebruiken dus gewoon een coole roll als bevoorbeeld cj neerkomt of een andere beweging ik heb ped editor maar weet niet hoe ik het kan gebruiken weet iemand het misschien? Reageren
Beagle Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Er bestaat gewoon een parkour running mod voor San Andreas. Zoek maar eens met Google. Reageren
ole23 Geplaatst: 1 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Er bestaat gewoon een parkour running mod voor San Andreas. Zoek maar eens met Google. dat weet ik ik heb het ook gebruikt maar ik zou ook zelf 1 eentje willen maken maar ik weet niet hoe dat moet Reageren
Beagle Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Kijk maar af bij die andere parkour mod . En volg wat tutorials. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.