Jump to content

gta4 online ps3 probleem


royzaandam84

Recommended Posts

Ik heb problemen met online spelen (playstation3) volgens mij ligt het aan het spel want heb meerdere vrienden hierover gehoord.

Als ik online ga tegen andere mensen kom ik vaak in een level dat niemand dood kan (freemode) als ik dan ander spel kies lukt het na een paar keer wisselen dat ik in het goeie level kom dat je wel dood kan.

Maar het meeste wat me frustreert is al ik alleen met vrienden zelf een spel op wil zetten dan krijgen we het maar niet voor elkaar dat je mekaar kan doden!!!

Kan iemand mij hier een uitleg over geven???

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk omdat Friendly Fire uit staat, wat ervoor zorgt dat je eigen 'team' (in Free Mode ben je één team) niet of wel kan doodschieten. Zet het dus even aan en je kan elkaar terug vermoorden.

ja thanks dat zal inderdaad het probleem zijn maar dan kom ik met het probleem ik kan dit niet selecteren ik heb even gekeken en alle onderstaande zijn donker gekleurd en kan ik niet veranderen weet jij misschien hoe ik dit kan oplichten??

auto-aim

police

friendly fire

kick player

alvast bedankt voor je uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt waarschijnlijk omdat Friendly Fire uit staat, wat ervoor zorgt dat je eigen 'team' (in Free Mode ben je één team) niet of wel kan doodschieten. Zet het dus even aan en je kan elkaar terug vermoorden.

ja thanks dat zal inderdaad het probleem zijn maar dan kom ik met het probleem ik kan dit niet selecteren ik heb even gekeken en alle onderstaande zijn donker gekleurd en kan ik niet veranderen weet jij misschien hoe ik dit kan oplichten??

auto-aim

police

friendly fire

kick player

alvast bedankt voor je uitleg

ik heb het inderdaad al gevonden bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...