dn_mathias Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 hallo, ik heb een probleem bij het modden. telkens als ik een mod op het spel zet wil ik naar die auto lopen waar die mod op geplaatst is en telkens als ik bijna bij die auto ben komt er op het scherm gta sa werkt niet meer dan klik ik ok en het spel verdwijnt van het scherm. wie kan mij helpen ? ps:ik heb versie 1.01 alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Probeer nog te downgraden met de downgrader vindbaar op Google. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Probeer nog te downgraden met de downgrader vindbaar op Google. Dat heb ik ook al geprobeerd en dat werkt ook niet wie kan mij helpen? Reageren
zwierd Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 is dit bij alle mods of maar 1? want het kan ook vaak aan een bepaalde mod liggen. Reageren
dn_mathias Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) is dit bij alle mods of maar 1? want het kan ook vaak aan een bepaalde mod liggen. Dit is bij alle mods kan iemand helpen? Bewerkt: 4 november 2010 door dn_mathias Reageren
stephane100 Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 hallo, ik heb een probleem bij het modden. telkens als ik een mod op het spel zet wil ik naar die auto lopen waar die mod op geplaatst is en telkens als ik bijna bij die auto ben komt er op het scherm gta sa werkt niet meer dan klik ik ok en het spel verdwijnt van het scherm. wie kan mij helpen ? ps:ik heb versie 1.01 alvast bedankt [/quote je moet de mod niet installen op totaal andere voertuigen zoals je een conexxion bus hebt staat hij bij een normale bus doe hem dan niet bij een police car goed? succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.