Jump to content

Nieuwe missies


The Truth

Welke missies moeten er meer komen in de nieuwe gta  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke missies moeten er meer komen in de nieuwe gta

    • Stealth missies
      21
    • Bloederige acties
      22
    • Race missies
      7
    • Snelhieds missies
      4
    • Verzamel Missies ( zoals wang cars bij san andreas )
      6


Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    2

  • ZeroHero

    2

  • Roderickbond

    1

  • Dri3s

    1

ik heb bloederig gekozen daar draait de hele serie toch om een beetje knallen zelf heb trouwens nogal schijt aan racemissies daarvan moeten er niet teveel van komen hoewel stealth ook erg cool is B) daar mogen er ook best wel wat van zijn

Bewerkt: door Xgator
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil meer missies Gang Tegen Gang net als bij de missie in GTA SA ''House Party'' dat je met je gang loopt ofzo en dan komt ineens van alle kanten je ergste vijand gang

:lol:

House Party is inderdaad ook tof maar missies zoals dam and blast sluipen en bommen plaatsen en dat je het huis van Madd Dog overneemt zoiets meer.

Maar racemissie's vind ik dat je niet verplicht moet doen zoals in vc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop eigenlijk van alles wat stelath was ook erg leuk maar ja als dat er te veel in komt dan word het weer zon splintercel idee. En te veel race dan word het weer een race spel. Ik hoop gewoon dat er van alles wat meer komt maar dat de race en staelth enzo wat op de achtergrond blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb house party nog op een aparte save file ik doe het af en toe opnieuw een van de leukste missies gang tegen gang zoals in dat hotel waar je sweet moet gaan redden,gangwar missies zijn ok maar waarom er missies van maken dat kan je zelf toch ook?missies met een echt team dat meewerkt niet wat gangmembers die voor je staan en 'jow!'gebaren maken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...