Gast Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Ik start GTA op, dan krijg ik wel die filmpjes maar dan krijg ik zo'n verzenden niet verzenden ding ??? ik heb trouwens XP >>> Door VWO-er: Verplaatst naar SA: Technische Problemen<<< 0 Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Lezen en interpreteren. Dank je. 0 Reageren
Gast Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Lezen en interpreteren. Dank je. Fijn hoor, ik ben net nieuw op dit forum, ik weet nog helemaal niet hoe het werkt hier, en inplaats van mij eens even te helpen wordt ik heel onbeleefd als een noobje doorgewezen naar een forum waar ik moet leren een topic te maken voor ik het doe Wees gewoon eens een keer netjes en probeer iemand te helpen, inplaats van diegene onbeleefd door de sturen naar een "leertopic" Maar goed, aan deze site heb ik dus niks, hier wordt ik blijkbaar niet begrepen/gehoord (en dat wordt het ook nog onbeleefd gedumpt van "algemeen" naar "technisch" zodat ik het bijna niet meer kan vinden) Ik ben nu 2x ingelogd op deze site en ik ben nu al weer weg, hoe bestaat het ... '-_- 0 Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Sorry, maar eerlijk gezegd ben jij nu degene die uit zijn slof schiet. Bovenaan de SA: General en SA: Technische Problemen forum staan namelijk vastgeplakte topics, waaronder één voor de lokale forumregels. Met een beetje geduld en verstand had je die gevonden en had je het topic direct in het goede forum geplaatst. Op je profiel kun je overigens je topics altijd terugvinden, ook als deze door een moderator (in dit geval mij) verplaatst zijn; sowieso is het maar twee fora naast SA: General eer je je topic had gevonden. Als je dat topic waar Big Boss naar linkte had doorgelezen, dan was je opgevallen dat we met de erg geringe informatie die jij ons geeft, weinig tot niets kunnen. In plaats daarvan zou je je systeemspecificaties kunnen plaatsen, daarmee help je ons een heel eind op weg. Je wordt echt niet genegeerd, we proberen je alleen te helpen, maar zorg er dan wel voor dat wij jou überhaupt kunnen helpen. 0 Reageren
LSDesign Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Lezen en interpreteren. Dank je. Fijn hoor, ik ben net nieuw op dit forum, ik weet nog helemaal niet hoe het werkt hier, en inplaats van mij eens even te helpen wordt ik heel onbeleefd als een noobje doorgewezen naar een forum waar ik moet leren een topic te maken voor ik het doe Wees gewoon eens een keer netjes en probeer iemand te helpen, inplaats van diegene onbeleefd door de sturen naar een "leertopic" Maar goed, aan deze site heb ik dus niks, hier wordt ik blijkbaar niet begrepen/gehoord (en dat wordt het ook nog onbeleefd gedumpt van "algemeen" naar "technisch" zodat ik het bijna niet meer kan vinden) Ik ben nu 2x ingelogd op deze site en ik ben nu al weer weg, hoe bestaat het ... '-_- We begrijpen je wel, maar om problemen op te lossen hebben we inderdaad wel wat systeemgegevens nodig voordat we je kunnen helpen, want de oorzaak kan overal liggen. Je kan de verkeerde versie gemod hebben, je kan een illegale versie hebben etc. etc. En dat het is 'gedumpt' naar SA: Technische Problemen is om het een beetje overzichtelijk te houden. En de reactie van Big Boss is inderdaad wel een beetje bot, daar geef ik je gelijk in. @Admins: Sorry voor mijn admingedrag, ik wou alleen even bemiddelen. >>> Door VWO-er: Maakt niet uit, zo erg is je post niet.<<< 0 Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) En de reactie van Big Boss is inderdaad wel een beetje bot, daar geef ik je gelijk in. Dat hoor ik wel vaker, maar dat is nu eenmaal hoe ik mijn posts maak. Het lijkt me wel logisch dat je in dit subforum post als je een technisch probleem hebt, en niet in het General gedeelte. Bovendien staan bovenaan in dit forum zowat 3 topics gepinned die je wellicht al kunnen helpen. >>> Door VWO-er: En nu weer ontopic, dit had ik ook allang in mijn bericht gezet.<<< Edit: Sorry, hoor. Ik wou alleen even wat verduidelijken. Bewerkt: 3 november 2010 door Big Boss 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.