520860 Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Hallo allemaal, Ik heb net San Andreas Multiplayer succesvol gedownload maar nou zegt 'ie telkens als ik een server probeer op te starten dat er zich geen cd in de lader bevind. Dit is inderdaad zo maar ik heb een no cd crack erop gezet. Dat pikt 'ie dus niet. Wat moet ik nu doen om alsnog multiplayer te kunnen spelen? Reageren
zwierd Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 een no cd crack is illegaal, en daar mogen we je niet mee helpen. >>> Door VWO-er: Net zoals moderator gedrag verboden is.<<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Een No CD crack op zich is niet illegaal, dus er is geen reden om dit topic te sluiten. Ik raad je aan om het spel eens zonder No CD crack te gebruiken, want dat kan best eens de oorzaak zijn. Verplaatst naar het SA-mp forum. Reageren
520860 Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Dat werkt niet. Heeft iemand nog een tip, want ik zou multiplayer erg leuk vinden! Reageren
.Timothy Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Hoezo, "werkt niet"? Wat krijg je dan voor foutmeldingen? Reageren
520860 Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Hij zegt gewoon nog: 'No disc inserted. Please insert the CD/DVD' Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Misschien heb je de verkeerde patch voor die No-CD crack. Als je GTA SA als singleplayer opstart en als je in de menu komt staat er linksonder staat zoiets als v2.00 of v1.1 of niks. Heb je v2.00 of v1.1 moet je downgraden.Heb je niks,weet ik het niet .Misschien kapotte CD of verouderde drivers van je DVD drive. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Dan zou de dvd op zijn minst herkend worden. Aangezien dit niet het geval is, komt het hoogstwaarschijnlijk door de No CD-crack. Probeer eens een nieuwe installatie, dat zou sowieso moeten werken. Reageren
goudewup Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Geplaatst: 21 november 2010 Heb je al geprobeerd de CD er in te doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.