Jump to content

512mb of 1.9gb?


-TonyStark-

Recommended Posts

Hey , ik heb een hd 5670 videokaart en hij heeft normaal 512mb geheugen maar als ik bv naar canyourunit ga en kijk of hij gta aan kan zegt hij dat ik 1.9gb aan geheugen heb , nu ik kan gta wel spelen met alles op medium enzo das geen probleem maar ik wou gewoon vragen hoe het komt dat hij 1.9gb zegt terwijl er bij gta iv staat bij dat menu waar je de instellingen verandert voor het beeld dat ik maar 512mb heb ? groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

voor zover ik weet is dat een 'fout' in de weergave van windows waar de onbetrouwbare CanYouRunIt gebruik van maakt, dat is namelijk potentieel gedeeld geheugen, kortom, langzaam geheugen dat de grafische kaart van je geheugen af kan snoepen, en dat is iets wat normale kaarten zelden ondersteunen.

Link to comment
Delen op andere websites

canyourunit is gewoon niet goed want bij mij zegt hij dat ik 2,7 gb heb in me videokaart.

Klopt ook niks van want ik heb maar 1 gb

En nog een vraag ;$ , ik wil een nieuwe kaart aanschaffen welke raden jullie mij aan ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je even een complete lijst van je specs neer willen zetten? (wat kan met bijvoorbeeld Flitskikkers' Infotool)

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MEDIONPC

- Computermodel: MS-7646

- Computernaam: GZIMSELMANAJ-PC (in werkgroep WORKGROUP)

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: MEDIONPC

- Model: MS-7646

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: Default System BIOS, versie A7646MLN.108

- Aansluitingen: AGP (Vrij), PCI1 (Vrij)

- Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Athlon II X4 620 Processor (Quad Core)

- Kloksnelheid: 2600 MHz

- Socket & Cache(s): CPU 1, 2048 KB L2 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 3326 MB RAM

- Type(s): 2048 MB RAM (DDR2-667 PC2-5300 333 MHz, DIMM), 2048 MB RAM (Overig-200 PC?-1600 100 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (D:)

- Grootte: 930,41 GB (890,41 GB (C:) + 40,00 GB (D:) )

- Vrije ruimte: 706,44 GB (675,92 GB (C:) + 30,52 GB (D:) )

Stations

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Type(s): C: Lokale harde schijf, D: Lokale harde schijf, E: Onbekend, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, I: Onbekend

- Model(len): C: ST310005 28AS SATA Disk Device IDE, D: Generic CF Card Reader USB Device USB, E: HL-DT-ST DVDRAM GH22NS50 SATA CdRom Device, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, I: ONIREX 8HUVKH6 SCSI CdRom Device

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: ATI Technologies Inc.

- Model: ATI High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: ATI Radeon HD 5670

- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68D8)

- Geheugengrootte: 512 MB VRAM

- Stuurprogramma: atiu9pag.dll,aticfx32.dll,aticfx32.dll,atiumdag.dll,atidxx32.dll,atiumdva.cap, versie 8.723.0.0

Beeldscherm

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)

- Model: Algemeen PnP-beeldscherm

- Schermresolutie: 1280x1024 (Normaal 5:4 SXGA)

- Kleurdiepte: 32-bits

- Frequentie: 60 Hz

Muis

¯¯¯¯

- Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)

- Model: USB-invoerapparaat

- Aantal knoppen: 2

- Aansluiting: USB

Toetsenbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Standaard-PS/2-toetsenbord

- Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)

- Functietoetsen: 12

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Realtek PCIe GBE Family Controller (Ethernet 802.3), Realtek RTL8191SU Wireless LAN 802.11n USB 2.0 Network Adapter (Ethernet 802.3)

- Adressen: IP: 84.195.98.124, MAC: 6C:62:6D:4A:A3:5F, DHCP: 195.130.132.102

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7600

- Service Pack: Geen

Link to comment
Delen op andere websites

canyourunit is gewoon niet goed want bij mij zegt hij dat ik 2,7 gb heb in me videokaart.

Klopt ook niks van want ik heb maar 1 gb

En nog een vraag ;$ , ik wil een nieuwe kaart aanschaffen welke raden jullie mij aan ?

ik heb een eah5750 formula daarmee speel ik gta 4 toch op very high mee, ondanks het gebrek aan een goed genoege processor.

dus ik zou wel iets indie richting nemen

is wel iets duurder dan een "normale" videokaart

(me processor is een e7500 3,92mhz)

voor als je nie weet wat ik bedoel: een eah5750 is gwn een geüpgrade hd5750 van ati.

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

canyourunit is gewoon niet goed want bij mij zegt hij dat ik 2,7 gb heb in me videokaart.

Klopt ook niks van want ik heb maar 1 gb

En nog een vraag ;$ , ik wil een nieuwe kaart aanschaffen welke raden jullie mij aan ?

ik heb een eah5750 formula daarmee speel ik gta 4 toch op very high mee, ondanks het gebrek aan een goed genoege processor.

dus ik zou wel iets indie richting nemen

is wel iets duurder dan een "normale" videokaart

(me processor is een e7500 3,92mhz)

wat is de prijs daarvan?

Link to comment
Delen op andere websites

canyourunit is gewoon niet goed want bij mij zegt hij dat ik 2,7 gb heb in me videokaart.

Klopt ook niks van want ik heb maar 1 gb

En nog een vraag ;$ , ik wil een nieuwe kaart aanschaffen welke raden jullie mij aan ?

ik heb een eah5750 formula daarmee speel ik gta 4 toch op very high mee, ondanks het gebrek aan een goed genoege processor.

dus ik zou wel iets indie richting nemen

is wel iets duurder dan een "normale" videokaart

(me processor is een e7500 3,92mhz)

wat is de prijs daarvan?

foutje pe processor is 2.93 mhz :puh:

uhmm ik heb er 160 euro voor betaaldmet dx 11 werkt perfect ook maakt da ding ook geen geluid ondanks het fijt dat er nog een redelijke koeler in it

ook met AC call of duty world at war splinter cell confiction enz

(als je 64 bit op je pc zet haal je ook meer uit je ram 32 ziet aleen maar 3,3gb met 64 heb je de volle 4 gig

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...