Jump to content

512mb of 1.9gb?


-TonyStark-

Recommended Posts

canyourunit is gewoon niet goed want bij mij zegt hij dat ik 2,7 gb heb in me videokaart.

Klopt ook niks van want ik heb maar 1 gb

En nog een vraag ;$ , ik wil een nieuwe kaart aanschaffen welke raden jullie mij aan ?

ik heb een eah5750 formula daarmee speel ik gta 4 toch op very high mee, ondanks het gebrek aan een goed genoege processor.

dus ik zou wel iets indie richting nemen

is wel iets duurder dan een "normale" videokaart

(me processor is een e7500 3,92mhz)

wat is de prijs daarvan?

foutje pe processor is 2.93 mhz :puh:

uhmm ik heb er 160 euro voor betaaldmet dx 11 werkt perfect ook maakt da ding ook geen geluid ondanks het fijt dat er nog een redelijke koeler in it

ook met AC call of duty world at war splinter cell confiction enz

(als je 64 bit op je pc zet haal je ook meer uit je ram 32 ziet aleen maar 3,3gb met 64 heb je de volle 4 gig

dat weet ik van 64bit maar ik lees ook overal dat het verschil niet zo groot is? ik zou het wel willen doen

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Jep,dus kdenk dak maar eens ga beginnen te zoeken naar een redelijke kaart.(:

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Jep,dus kdenk dak maar eens ga beginnen te zoeken naar een redelijke kaart.(:

zou ik is mogen weten welke je de nu in hebt (gwn uit nieuwschierighijd)

je moet ook niet aleen naar prijs en geheugen kijken maar ook naar snelheid enz

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou minder tijd besteedde aan het pyramide-quote's bouwen, en meer aan het lezen van de topic enzo, zal je gezien hebben dat er al meerdere keren in staat wat voor grafische kaart hij heeft.

Je zal inderdaad wat instellingen hoger kunnen zetten en een hoger FPS geven, maar wil jij daar zo'n 100+ euro voor neertellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen upgraden, maar ik denk niet dat de voordelen zich opwegen tegenover de prijs. Je kan beter sparen voor een geheel nieuw systeem, waar je weer een paar jaartjes mee verder kan.

Dat zou ik idd kunnen doen , maar ik heb de pc pas 4 weekjes xD , maar is die kaart eigenlijk wel slecht ? ik bedoel ik speel alle moderne spellen op medium/high met de hoogste resolutie maar bv gta iv dat kan mooier met een betere kaart , dus eig weet ik het niet of ik een andere kaart moet kopen??

met een betere kaart haal jij wel het maximale uit je systeem aangezien je er een quad core in hebt, ook zal je spellen wat beter kunnen spelen met een 1 gig kaartje

Jep,dus kdenk dak maar eens ga beginnen te zoeken naar een redelijke kaart.(:

zou ik is mogen weten welke je de nu in hebt (gwn uit nieuwschierighijd)

je moet ook niet aleen naar prijs en geheugen kijken maar ook naar snelheid enz

Jij mag dat weten xD , Ati Radeon HD 5670.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou minder tijd besteedde aan het pyramide-quote's bouwen, en meer aan het lezen van de topic enzo, zal je gezien hebben dat er al meerdere keren in staat wat voor grafische kaart hij heeft.

Je zal inderdaad wat instellingen hoger kunnen zetten en een hoger FPS geven, maar wil jij daar zo'n 100+ euro voor neertellen?

Ja bwaa dat weet ik nog niet eigenlijk.kdenk et wel

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje heeft een gelijkwaardig systeem, zelfs iets minder. Athlon II X3 en een HD 5670. Er is nauwelijks lag met alle settings op Medium/High op een resolutie van 1024x768. Ik zie dus niet in waarom je een nieuw systeem zou moeten aanschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje heeft een gelijkwaardig systeem, zelfs iets minder. Athlon II X3 en een HD 5670. Er is nauwelijks lag met alle settings op Medium/High op een resolutie van 1024x768. Ik zie dus niet in waarom je een nieuw systeem zou moeten aanschaffen.

Tja , ik heb ook niet gezegd dat ik een hele nieuwe pc ging aanschaffen(:.Alleen de kaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...