Axelectric_ Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Weet iemand waar ik een gratis forum kan maken en met een eigen domein? En niet zo van www.forumnaam.myforum.com, maar wel www.forumnaam.com. Moet niet .com zijn, mag eender wat zijn. Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 november 2010 Rapport Geplaatst: 1 november 2010 Voor een degelijke domeinnaam zal je sowieso moeten betalen. Dit kost je zo'n 8 à 10 euro per jaar. Gratis forumsoftware en gratis webhosting kan je wel vinden via Google. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 .tk domeinen zijn wel gratis, volgens mij. Maar ook dan zul je wat reclame op je pagina moeten dulden. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 .tk domeinen zijn wel gratis, volgens mij. Maar ook dan zul je wat reclame op je pagina moeten dulden. En waar kan ik zo'n .tk domein maken? Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Dat kan je doen op www.dot.tk. Maar dan heb je enkel een domeinnaam en nog geen hosting of forum. Reageren
Dylann. Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Je hebt ook andere site´s waar je een .nl.tt domein kan krijgen Dat is Deze linkje! Reageren
Sublime Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Joynic is out of service, ze zijn hun servers aan het upgraden en het is een regelrechte puinhoop bij hun.. Reageren
s.evans Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Misschien kun je eens kijken voor de forumsoftware van PhpBB. Dit is een erg gemakkelijk pakket. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.