Jump to content

Football Manager 2011

Recommended Posts

Geplaatst:

logo-fm-2011.jpg

Football Manager 2011

Ontwikkelaar Sports Interactive

Uitgever SEGA

Genre Sportsimulatie

Platforms PC, PSP

Aantal spelers Offline 1, online 2

Release 5 november 2010

Demo http://www.footballmanager.com/demo

BOX.5110.1284749874.jpg

Wat is FM2011 ?

Football Manager is een voetbalmanagerspel van de Britse computerspellenfabrikant Sports Interactive voor de PC, waarbij de speler in de huid kruipt van een manager van een bestaand team. De speler heeft leiding over de transfers, het elftal zelf, het trainingsschema en nog veel meer.

Het spel ontstond nadat Championship Manager-ontwikkelaar Sports Interactive en software-uitgever Eidos Interactive in 2004 tot een breuk kwamen. Sports Interactive besloot vervolgens om een nieuwe voetbalmanagementserie te beginnen onder de naam Football Manager, terwijl Eidos de naam Championship Manager behield en zelf zijn eigen weg ging.

De FM-serie is wereldwijd de meest succesvolle managersgame van het circuit. Ook in Nederland en België is dit spel zeer populair en er zijn diverse Nederlandstalige fansites waar meer informatie over het spel ingewonnen kan worden. Ook is er op deze sites de mogelijkheid om je spel up to date te houden; na elke transferdeadline is er een update van het spel te krijgen.

Op 20 oktober 2006 kwam Football Manager 2007 uit in Nederland. Met deze versie werd o.a. de mogelijkheid om satellietclubs te werven geïntroduceerd en zowel het scoutingapparaat als de interactie met de media verbeterd. Net zoals eerdere delen uit de serie was ook dit deel volledig in het Nederlands vertaald.

Heb zelf FM2010 & heb die helemaal kapot gespeeld. Ga deze ook nog sowieso halen :*D

Geplaatst:

Waarom zet je dit bij RDR neer? :7

Ik vind er eigenlijk nooit wat aan, aan deze serie. Ik ben meer van FIFA, waar je zelf het heft in handen hebt.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

He, wie heeft dat gedaan:P

Ik heb een PM gestuurd naar Visser, aangezien dat moet. Geweldig spel is het toch altijd, ik speel het vaak met plezier. Fijn om de manager te zijn, alles een beetje naar je handen zetten. :D

Geplaatst:

WTF!? 15 Jaar?!

Jeugdspeler hé, kan niet in competities oefenen als ik het goed had.

Welke postitie heeft hij?

• 4 weken later...
Geplaatst:

Verdediger:)

Had Werder verwijdert.

ben nu met Sparta, Ajax & Man City.

Met Ajax in 2013. 3 seizoenen op 't moment:P

Seizoen 1: Kampioen, Nederlandse Beker, JC Schaal, EURO Cup Niks verloren, alleen wat gelijk

Seizoen 2: Kampioen, Nederlandse Beker, JC Schaal, ECC CUP(Koning#king) & Super Cup3-0 van Real gewonnen, uit helaas 1 verloren met 1-0 Gewonnen van Chelsea in finale; 3-2

Seizoen 3: Net 6 gespeeld. 6 gewonnen.

Team;

--------------------- Stekelenburg----------------------

Van der Wiel -- Otamendi -- Vertonghen -- Dodo

Honda ------------ Verratti --------- Emanuelson

--------------------Sulejmani-----------------------

---------------------Suarez-- Krivets -----------------

Wissels;

Vermeer

Alderweireld

Muniesa

Savchenko

Mertens

Aissatti

Kramaric

Reserves;

Beckham ( Gratis gehaald )

De Jong

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben denk wel van plan om deze game ook ff te halen. Maar ik heb een vraagje bij systeemeisen staat Ati Radeon 9800 of groter moet hebben. Ik heb Ati Radeon 9600 als videokaart. Er staat bij als je een lager hebt dat je dan alleen 2D simulatie wedstrijden kunt zien. Alle andere systeemeisen kan hij gewoon aan. Dus ik zou hem gewoon kunnen spelen??

Geplaatst:

Ik ben denk wel van plan om deze game ook ff te halen. Maar ik heb een vraagje bij systeemeisen staat Ati Radeon 9800 of groter moet hebben. Ik heb Ati Radeon 9600 als videokaart. Er staat bij als je een lager hebt dat je dan alleen 2D simulatie wedstrijden kunt zien. Alle andere systeemeisen kan hij gewoon aan. Dus ik zou hem gewoon kunnen spelen??

Als het goed is, is dat mogelijk inderdaad. :)

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...