Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik heb de 1e archievements niet. Die je bij de 1e missie krijgt & bij die missie waar je Vlad moet vermoorden. Hoe kan dit ? Want ben bij de missie geweest waar je Playboy X / Dwayne kan vermoorden.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik snap je probleem niet zo goed? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Heb je ze al niet eerder gehaald? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik heb dus de archievments niet van de 1e missie & die waar je Vlad moet vermoorden, terwijl ik dit al lang heb ik gedaan. Duidelijk toch ? @ TheJesusOfSuburbia, wat bedoel je ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Doe gewoon eventjes de missies opnieuw? Is toch op tien minuutjes geklaard. Reageren
Cheers. Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 start ff opnieuw een verhaallijn en doe de missies overnieuw Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik bedoel of je de achievement al niet heb gehaald Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ben ik dan de andere archievements kwijt ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ben ik dan de andere archievements kwijt ? Natuurlijk niet. Je kan geen achievements kwijt geraken. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Aaah oké Maar wat is de oorzaak dan:P Reageren
Mark B. Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Kan het zijn dat je GTA uit hebt gespeeld voordat trophies/archievements beschikbaar waren? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Kan het zijn dat je GTA uit hebt gespeeld voordat trophies/archievements beschikbaar waren? Enkel op de PS3 waren de trophies niet beschikbaar toen het spel uit kwam. Bij de PC en Xbox 360 waren de achievements onmiddellijk beschikbaar. Echter moet je op de PS3 een nieuw spel beginnen als je trophies wilt behalen, dus dan kan dit probleem normaal ook niet voorkomen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 't Is mischien een beetje dom maar 't is Achievements en niet Archievements Reageren
zwierd Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 ehm, misschien heb je cheats gebruikt? Reageren
Nissan Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Het probleem is dus al opgelost en Cheats blokkeren de Achievement "Off The Boat" en "Fed the Fish" niet. Ga eerst even op een GTA site kijken voordat je iets gaat lopen brullen hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.