Kloep Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Een nieuwe: Wat vinden jullie? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Ik vind 'm niet zo geweldig. De achtergrond ziet er netjes uit, maar lijkt aan beide kanten van Stankovic totaal verschillend. Alsof hij balanceert tussen twee dimensies. Dat brengt me ook meteen bij de render. Die is wederom van erg slechte kwaliteit. Of het plaatje gewoon LQ was of dat het door bepaalde effecten komt weet ik niet, maar het doet de signature geen goed. Ook lijkt het hoofd veel meer grijstinten te bevatten dan z'n arm. De effecten om de render heen zijn niet overdadig, maar wel erg fel. Het zit tegen het randje van overbelicht aan. De texture op een iets minder scherpe blending mode zetten kan al een hoop schelen. Verder is de tekst ook niet echt top. Het lijkt een beetje op de afbeelding geplakt. Daarnaast is het 'kovic' van Stankovic niet zo goed leesbaar. Als je clipping masks gebruikt op je tekst, is dat altijd iets waar je voor op moet passen. Verder waren een paar effecten rondom de tekst ook geen overbodige luxe geweest. Nou heb ik niet zo heel veel recht van spreken, omdat de tekst ook mijn zwakste punt is, but you get the point. Al met al niet een van je beste signatures. Ik heb betere van jou gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.