PrioX Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Hallo Hier heb ik weer een sig aanvraag Type: Signature Stijl: Call of Duty: Black Ops Grootte: auto. Voorbeeld: / Tekst: I am ready for the war! Rand: / Kleuren: Je mag het zelf kiezen zolang het in de stijl van Black Ops blijft. Render (optioneel): / Extra (optioneel): Bedankt!
Royboow Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Hallo Hier heb ik weer een sig aanvraag Type: Signature Stijl: Call of Duty: Black Ops Grootte: auto. Voorbeeld: / Tekst: I am ready for the war! Rand: / Kleuren: Je mag het zelf kiezen zolang het in de stijl van Black Ops blijft. Render (optioneel): / Extra (optioneel): Bedankt! Ik doe hem wel
Royboow Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) Klaar: Aanpassoing kenne gedaan worden V2: Bewerkt: 2 november 2010 door Royboow
PrioX Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Heel mooi! Alleen kan de tekst wat groter en wat naar boven?
Royboow Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 (bewerkt) Heel mooi! Alleen kan de tekst wat groter en wat naar boven? Iets groter en wat naar boven, komt eraan Kijk: Bewerkt: 2 november 2010 door Royboow
PrioX Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Perfect!! Heel erg bedankt
Royboow Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Perfect!! Heel erg bedankt You're welcome
Recommended Posts