Jump to content

PC geluid naar Home Cinema Set


j0uk3

Recommended Posts

Hoi, ik heb nu eindelijk een fatsoenlijke pc op mijn kamer en ook een home cinema set.

En nu zou ik graag mijn PC op mijn Home cinema set willen aansluiten, maar weet iemand of dat kan?

Ik heb in mijn Home cinema set (Daewoo DHC-XD350) 9 witte, rode en gele tulp?gaatjes. en nog een optical out.

En nog wat maar die hebben er volgens mij niks mee te maken: S-video output, Scart, Subwoofer output.

Weet iemand of dat met zo'n: Klik kabel kan? mijn Ps3 heb ik ook al in die gaatjes en dat werkt ook maar zou het met een PC ook werken? (Alleen geluid en geen beeld)

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, waarom niet. Althans, ik heb ook een pc aan een home cinema set aangesloten en bij mij werkt het. Maar bij mij zijn er wel maar 2 kanalen (stereo).

Als het met je PS3 werkt, zal het via de PC ook vast wel werken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat werkt prima. Ik heb zelf ook een 3.5mm jack - phono kabel van 3 meter voor dat soort dingen. Wel een tip: bespaar niet op lengte met kabels. Als je dan toch al zo'n kabel koopt dan kun je beter voor een paar euro extra een lange kabel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...