Jump to content

horror-suggesties


Dotz

Recommended Posts

Heeft iemand nog leuke (enge) ideeën voor horrorfilms? Saw ken ik natuurlijk wel, hoewel dat meer vieze films zijn dan enge films.. Films als ''The Mist'' vind ik ook niet echt eng. Ik houd erg van de Child's play films! Ik hoop dat jullie nog suggesties hebben! Ik hoor het graag! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een goede horrorfilm voor jou kiezen wordt nogal lastig, want wat de een geweldig vindt, vindt de ander misschien complete troep. Maar goed, ik heb wel wat suggesties:

Jacob's Ladder: een psychologische horrorfilm die eigenlijk het best is wanneer je dronken of stoned bent.

The Shining: een klassiekertje. Met Preddy in de hoofdrol.

The Silence of The Lambs: dit neigt meer naar een thriller, maar het is wel een heel goede film.

Hellraiser: ook dit is eerder smerig dan eng, maar het is wel lekker obscuur allemaal.

The Blair Witch Project: houd je vriendin voor dat het authentieke filmopnames zijn, en ze gaat gegarandeerd nooit meer wandelen in het bos.

Bewerkt: door Empire
Link to comment
Delen op andere websites

- A Nightmare on Elmstreet (1984)

Die is even fake als Megan Fox haar borsten..

Kijk dan toch de remake uit 2010..

- The Last House On The Left

- Friday The 13th(2009 is aan te raden remake)

-The Texas Chainsaw Massacre - Remake

- The Texas Chainsaw Massacre The Beginning - Remake

- The Exorcism Of Emily Rose

- I know what you dit last summer

- I still know what you did last summer

- I'll always know what you did last summer

- From Dusk Till Dawn 1/2/3

- From Hell(prachtig!!) semi horror

- Halloween(remake uit 2007)

- Halloween 2 (remake uit 2009)

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig net de film Bug gezien, misschien wel een aanrader. 't Gaat over een vrouw die een romance krijgt met een paranoïde oorlogsveteraan. De regisseur is William Friedkin, ook bekend van de film The Exorcist uit 1973.

Trailer:

Verder raad ik je aan om op zoveel mogelijk sites te kijken zodat je zelf kunt bepalen welk je leuk vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

- A Nightmare on Elmstreet (1984)

Die is even fake als Megan Fox haar borsten..

Duh, het is een film. :7

Kijk dan toch de remake uit 2010..

Die is dus echt bar slecht.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel reacties had ik niet verwacht :puh: , heel er bedankt! Meer reacties zijn natuurlijk altijd welkom! Ik zal er zeker een paar direct bestellen! Films waarvan ik twijfel of ik echt leuk vind doe ik wel even wat research, dan wacht ik af tot ze op tv komen of ik ''tracht ze te verkrijgen zonder de film te kopen''.

Link to comment
Delen op andere websites

Dawn of the dead:

Drag me to hell:

White Noise:

Paranormal Activity - Vond hem zelf niet zo heel eng na wat ik op de achterkant van de kaft las. Deze film bleek enorm eng te zijn, dat viel enorm tegen, maar hij was evengoed spannend.

http://www.youtube.com/watch?v=OSSqxrh5kp8

Deel 2 heb ik nog niet gezien, blijkt "nog" enger te zijn. :puh:

Als je engere films wilt zien, zou ik eerder denken aan films zoals White noise (1) The Grudge, 1 2 (3 was iets minder, maar wel goed) en dawn of the dead.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...