snoop dogg1 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hoe moet ik die missie van mad dogg doen als die van het dak af wilt springen want die springt bij mij al direct na het filmpje ervan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) hoe moet ik die missie van mad dogg doen als die van het dak af wilt springen want die springt bij mij al direct na het filmpje ervan Volgens mij heb je al 8 polls gemaakt alleen voor jouw vraag :blink: Mijn antwoord is simpel; 1) Lees de regels door dan weet je hoe je een bericht moet plaatsen 2) Check de Zoekfunctie en de walktrough die helpen je verder op weg. 3) Wees niet zo ongeduldig, Het antwoord op de vraag komt heus wel Heb je een cheat of wat anders gebruikt of ingedrukt? druk je de cutscene te snel weg? Bewerkt: 28 juni 2005 door The Outlaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Owke hier verder ik sluit die anderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Nou, ik had dus gelijk. (ook al wouden de admins niet luisteren). Je hebt waarschijnlijk ooit eens Riot cheat gebruikt of chaos mode. Dit betekent dat je deze missie niet uit kan spelen. Je moet een savegame halen met die missie uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Yep hij springt automatisch als je de riot cheat (rellen) ooit hebt gedaan ik had dit ook maar je moet overnieuw beginnen ,mag wel met codes maar zonder de riot cheat suc6!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.