Jump to content

GTA 4 Downloaden ==> Help?


Gast

Recommended Posts

Sorry voor de titel, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest doen

Ik download GTA 4 met utorrent,

Nou heeft mijn vriend mij een "tool" gegeven, (daemon-tool) waarmee het uitpakken niet lang duurde ofzo

Nou heb ik echt bijna 0% kennis over downloaden en weet ik wat, en ik ben bang dat ik het straks fout doe

Dus wat moet ik straks doen / hebben jullie ervaring met deze tool?

Dankje :D

PS. Sorry voor de misschien missende informatie, ik ben nieuw hier

Link to comment
Delen op andere websites

Spellen downloaden is illegaal en dus ook verboden voor discussie op dit Forum. Koop gewoon je games in plaats van ze te downloaden verrekte zieligerd -_-.

Ik weet niet of je het weet, maar er zit een minimale leeftijd op om het te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Spellen downloaden is illegaal en dus ook verboden voor discussie op dit Forum. Koop gewoon je games in plaats van ze te downloaden verrekte zieligerd -_-.

Ik weet niet of je het weet, maar er zit een minimale leeftijd op om het te kopen.

Dat klopt. Ik kreeg hem met mn 15 jaren gewoon mee hoor en anders vraag je het toch aan je ouders?

Link to comment
Delen op andere websites

Spellen downloaden is illegaal en dus ook verboden voor discussie op dit Forum. Koop gewoon je games in plaats van ze te downloaden verrekte zieligerd -_-.

Ik weet niet of je het weet, maar er zit een minimale leeftijd op om het te kopen.

Dan bestel je hem op een webwinkel, stukken goedkoper.

http://tweakers.net/pricewatch/223923/grand-theft-auto-iv-pc.html

Of als je liever ook meteen Episodes from Liberty City hebt betaal je gewoon iets meer:

http://tweakers.net/pricewatch/269148/grand-theft-auto-iv-complete-edition-pc.html

En als je hem liever wilt downloaden, zoek je het gewoon lekker zelf uit.

Alvast bedankt voor je bijdrage aan het verkleinen van de kans dat de volgende GTA naar de PC wordt geport.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Spellen downloaden is illegaal en dus ook verboden voor discussie op dit Forum. Koop gewoon je games in plaats van ze te downloaden verrekte zieligerd -_-.

Ik weet niet of je het weet, maar er zit een minimale leeftijd op om het te kopen.

Ik weet niet of je het weet, maar dat maakt het downloaden ervan en het bespreken hiervan op het forum nog niet legaal

Link to comment
Delen op andere websites

Spellen downloaden is illegaal en dus ook verboden voor discussie op dit Forum. Koop gewoon je games in plaats van ze te downloaden verrekte zieligerd -_-.

Ik weet niet of je het weet, maar er zit een minimale leeftijd op om het te kopen.

Ik weet niet of je het weet, maar dat maakt het downloaden ervan en het bespreken hiervan op het forum nog niet legaal

Waneer zei ik dat dan.

Link to comment
Delen op andere websites

In je eerste post? :7

Ik download GTA 4 met utorrent,

Je had misschien ook even de tijd kunnen nemen om de forumregels door te lezen alvorens een topic te starten.


Het hoeft trouwens ook niet 5x gezegd te worden dat het downloaden van spellen illegaal is. Eén keer is ruim voldoende.

En zelfs dan kan je nog beter de report.pngReport knop gebruiken en wachten tot een mod het topic sluit.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...