Jump to content

Shooters: ''In het gros van de shooters wordt niet gevochten, het is slechts een man die elke andere militair aanzet tot vechten''

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Laatst zat ik op school een interessant artikel te lezen. Het ging er in eerste instantie over hoe realistisch de nieuwe Medal of Honor was, om dat te checken had de redactie van Gamer (in hun tijdschrift stond het artikel) 2 Nederlandse veteranen uit Afghanistan de game laten spelen. Een van hen was een oude rot, niet alleen in het leger, maar ook met schietspellen. Ze besproken vele aspecten van de game, maar daar wil ik nu niet verder op in gaan. De oude rot kreeg even speeltijd en deze werd als volgt beschreven:

''Na het uitvoeren van wat ingewikkelde manoeuvres die lijden tot een indrukwekkend aantal kills verbaast Menno vriend en vijand door zijn wapen te laten zakken en langs de kant van het slagveld te gaan staan. Hij kijkt toe, en kijkt, en kijkt.. Na een tijdje te staan kijken gebeurt er opeens wat geks, midden in het slagveld ontstaat opeens een oase van rust! Beide partijen vechten niet meer. Je mede-soldaten blijken niet meer dan toneelspelers, de tegenstanders blijken niet meer dan lopende schietschijven.''

Dit vind ik op zijn minst opmerkelijk, ik ben benieuwd naar het waarheidsgehalte.. Is dit echt zo? En als dat zo is vind ik het Belachelijk! Dit hoort niet te kunnen! Wat denken/vinden jullie hiervan? Het is natuurlijk zonneklaar dat dit alleen voor de singleplayer mode-geldt.

Bewerkt: door Dotz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...