madmarv Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Beste GTA forum vrienden, Jaren geleden was ik een fanatiek Vice City speler. Hierna heb ik veel San Andreas gespeeld. Echter, nu ik weer VC wil spelen, loop ik tegen een aantal dingen aan. De besturing in SA zit er compleet ingepeperd bij mij. Zoals bijvoorbeeld het om je heen kijken met de muis tijdens het autorijden. Kan dit ook in VC? Of heb ik hier een MOD voor nodig? Thnx! Reageren
GYZIE Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Dat kan standaard niet. Maar er zijn wel mods voor. Kan je allen niet vertellen welke mods dat zij. maar denk dat het miss wel kan met camera hack. Reageren
madmarv Geplaatst: 4 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2010 (bewerkt) Zijn er nog meer mensen met ideeën hier over? Bewerkt: 4 november 2010 door madmarv Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 GTA Vice City Camera Hack 2.8. In de beschrijving staat dat je gewoon rond kunt kijken als je in een auto zit. Er zijn nieuwere versies, maar geen idee of je die mogelijkheid dan ook hebt. Google een beetje rond en je vind de nieuwste versie vast en zeker. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.