proaz Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Ik heb geprobleerd alice te installeren voor m'n gta 4, maar dat wou niet echt werken dus weer eraf gegooit. maar als ik nu gta 4 open krijg ik deze melding, dus waarschijnlijk is mijn dssound.dll niet goed gebackupt. Ik denk dus dat ik em opnieuw moet hebben ofzo. Maar waar kan ik em dan krijgen. Ik wil best mijn gta 4 installeren maar aleen als ik mijn savegame kan houden, want ik was al best ver Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Er is zonder mods geen dsound.dll bestand in je GTA4 map, als alles voorheen goed werkte hoef je alleen dsound.dll te verwijderen en je spel zou weer moeten werken. Bewerkt: 3 november 2010 door timmyhawky Reageren
proaz Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Er is zonder mods geen dsound.dll bestand in je GTA4 map, als alles voorheen goed werkte hoef je alleen dsound.dll te verwijderen en je spel zou weer moeten werken. ik had em ervoor toch echt maar kan ook bij police pursuit mod hebben gezeten die ook niet werkte Maar bedankt voor je reactie ik zal even kijken het werkte ty :slotje: :slotje: LOCKJE Bewerkt: 3 november 2010 door proaz Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 voor zover ik weet is dit bestand een asi loader van Alexander Blade. Dat hij die error geeft is omdat Alleen Lezen is aangevinkt op je gta4 folder, hierdoor kan hij niks bij asilog.txt schrijven, wat deze error geeft. Zorg dus dat je alleen lezen hebt afgevinkt voor je gta4 installatie folder Reageren
proaz Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2010 voor zover ik weet is dit bestand een asi loader van Alexander Blade. Dat hij die error geeft is omdat Alleen Lezen is aangevinkt op je gta4 folder, hierdoor kan hij niks bij asilog.txt schrijven, wat deze error geeft. Zorg dus dat je alleen lezen hebt afgevinkt voor je gta4 installatie folder dus dan zou ik asi mods kunnen installeren? want hij crasht namelijk al als asilog in de map van gta 4 zit Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 je moet wel zorgen dat de asi loader je gta4 versie ondersteund en ook moet je gta4 via Launchgta4.exe starten en deze ook als administrator uitvoeren, dan zou hij het moeten doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.