Jump to content

dssound.dll fout


proaz

Recommended Posts

Ik heb geprobleerd alice te installeren voor m'n gta 4, maar dat wou niet echt werken dus weer eraf gegooit.

maar als ik nu gta 4 open krijg ik deze melding, dus waarschijnlijk is mijn dssound.dll niet goed gebackupt.

Ik denk dus dat ik em opnieuw moet hebben ofzo. Maar waar kan ik em dan krijgen.

Ik wil best mijn gta 4 installeren maar aleen als ik mijn savegame kan houden, want ik was al best ver

post-124512-1288807913,99.png

Link to comment
Delen op andere websites

Er is zonder mods geen dsound.dll bestand in je GTA4 map, als alles voorheen goed werkte hoef je alleen dsound.dll te verwijderen en je spel zou weer moeten werken.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Er is zonder mods geen dsound.dll bestand in je GTA4 map, als alles voorheen goed werkte hoef je alleen dsound.dll te verwijderen en je spel zou weer moeten werken.

ik had em ervoor toch echt maar kan ook bij police pursuit mod hebben gezeten die ook niet werkte :(

Maar bedankt voor je reactie ik zal even kijken :)

het werkte ty :):slotje: :slotje: :slotje: :slotje: LOCKJE

Bewerkt: door proaz
Link to comment
Delen op andere websites

voor zover ik weet is dit bestand een asi loader van Alexander Blade. Dat hij die error geeft is omdat Alleen Lezen is aangevinkt op je gta4 folder, hierdoor kan hij niks bij asilog.txt schrijven, wat deze error geeft. Zorg dus dat je alleen lezen hebt afgevinkt voor je gta4 installatie folder

Link to comment
Delen op andere websites

voor zover ik weet is dit bestand een asi loader van Alexander Blade. Dat hij die error geeft is omdat Alleen Lezen is aangevinkt op je gta4 folder, hierdoor kan hij niks bij asilog.txt schrijven, wat deze error geeft. Zorg dus dat je alleen lezen hebt afgevinkt voor je gta4 installatie folder

dus dan zou ik asi mods kunnen installeren?

want hij crasht namelijk al als asilog in de map van gta 4 zit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...