Don Corleone Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Dag. ik heb toennet een smoking gedownload voor cj, maar ik weet niet waar ik die moet plaatsen. weet iemand dat?? mvg Don Corleone *Say hello to my little friend* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B Smart Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Bij skins die staat onder De map C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas en dan skins daar plaats je hem weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Je moet img tool downloaden dan moet je player.img openen en zoeken naar de file die je hebt gedownload dan op replace drukken en an zit ie in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tobi_ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 als je zo'n skin download, voeg je die dan toe aan de rest van de kleren of vervang je dan originele kleren uit het spel? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Je vervangt ze met de IMG Tool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.