Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

2el3skn.jpg

Toelichting:

Wat lang over gedaan. Eerst vlag enzo gemaakt, ik wou eerst een ''Cabbyburg'' maken, ja, je weet niet wat het is, maar een soort kasteel ofzo. Maar die planeet heb ik er dus bovenin gezet, alleen, hij kon/kan niet als maan dienen, omdat de lichtinval verkeerd is. De 'maan' een beetje gesmudged, maar de lichtinval zal ik nooit goed krijgen. Ook een beetje grijsjes eigenlijk xD

Comments? :)

Geplaatst:

Opzich wel een leuk idee, alhoewel ik de uitvoering wel ietsjes minder vind.

De planeet is wel heel erg in het midden gezet vind ik, het zet er net té gemaakt uit vind ik zo. Een beetje links of rechts van het canvas heeft altijd wel mijn voorkeur, maar smaken verschillen.

Ten tweede zijn de kleuren van de planeten ook te ja, 'uitspringend' in vergelijking met de grijsachtige wolken die erom heen zitten.

Die vlag is overigens wel goed gelukt, maar ziet er te glad uit waardoor het lijkt alsof die van hout gemaakt is ofzo.

Erg leuk idee en toch mooi gemaakt, KUTG!

7/10

Geplaatst:

Ziet er leuk uit. Wat mij direct opviel was de afschuwelijke kwaliteit van de wolken. Daarnaast schreeuwt de vlag ook met de achtergrond. Hetzelfde geldt voor de 2 precies dezelfde vogels.

Al met al een 7/10.

Geplaatst:

Vind het wel goed, heb er niet zo veel op aan te merken, maar is het ik of is het licht bij het kasteel wat anders dan bijvoorbeeld de struiken die er bij staan? Ik zou er ook een mooi randje bij plaatsen en die vogels eventueel veranderen door iets duisterder, haviken misschien, hoort meer bij de sfeer van het kasteel en de kleuren. En ik zou ook eventueel de grote oranje vlag een beetje donkerder maken, niet zo fel, niet zo nep, maar wat met textures. Ik zou eerlijk gezegd die blauwe planeet weg doen en misschien rechts ofso een lichtinval maken, alsof er een zon achter die wolken zit dat alles verlicht rondom het kasteel. Ook geeft die blauwe planeet mij meer het indruk dat hij gewoon in de lucht zweeft, dat 'ie gewoon direct achter de wolken staat, maar een 20 meter van het kasteel ofso, gewoon dat 'ie net zo dicht staat. Maar ik vind het op zich wel mooi gemaakt. Dit geef ik wel ook een 7 op 10.

Offtopic, in verband je signature, dat klopt toch niet helemaal? Je weerspiegeling beneden je signature is toch niet helemaal correct? Het weerspiegelt zwarte letters 'cabyon'. Volgens mij staat er een blaadje onder de 'o' en is die 'o' wit. Ik zou het corrigeren. (:

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik zou doen is de maan iets minder kleurig maken en dan het kasteel uitknippen (origineel wel eronder houden), brightness omlaag en contrast ervan iets omhoog. En dan met de opacity van de nieuwe laag spelen :) Kan ook met een zwarte naar transparante gradient, gewoon zwart onder en transparant boven, dan krijg je het nog realistischer :) Ook ik zou die stock wel willen :)

Bewerkt: door Zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...