MegaPilot Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 (bewerkt) Hai, ik maak dit topic aan om mensen te waarschuwen voor het kwaliteitsogende merk Sennheiser. Ik heb oortjes van Sennheiser(40 euro!!) die nog geen jaar oud zijn, helaas kraken ze nu al als het begin van de draad(aan de ingang om in je MP3/MP4 te stoppen) beweegt. Dit is natuurlijk verdomd irritant en dus zal ik nieuwe oortjes mogen aanschaffen. Ik heb geen aankoopbewijs meer, dus een eventuele garantie kan ik wel vergeten. Nogmaals: Koop niks van Sennheiser, de klankwaliteit is nagenoeg perfect, maar de kwaliteit van het product laat te wensen over. PS: Ik draag echt wel zorg van m'n spullen. Mvg, MegaPilot Bewerkt: 4 november 2010 door MegaPilot Reageren
padrini Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Goh, mijn oortjes van sennheiser zijn nu al 2 jaar oud en werken nog perfect. Dus misschien had je gewoon een iets mindere per toeval, wat ook kan is dat er ergens een klein breukje in de kabel zit, dit kan komen door de kabels vaak op te rollen en in je zak te stoppen enzo... Sennheiser is gewoon een goed merk met degelijke producten. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Nou MegaPilot, ik zou toch met enige zekerheid durven zeggen dat dit aan jou ligt. De overgang van stekker naar draad is een vrij gevoelige: als je daar te veel kracht op zet (door er bijvoorbeeld aan te trekken) gaat dat kapot. Hier valt vrijwel niet tegen te beschermen: bij mijn Senheisers hebben ze die overgang vastgegoten in plastic, maar nog steeds is het zo dat als je te veel kracht zet het los komt van elkaar en daarom stil wordt of, in jou geval, gaat kraken als je eraan komt. En dat jij het aankoop bewijs kwijt bent kun je Senheiser toch moeilijk kwalijk nemen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Hai, ik maak dit topic aan om mensen te waarschuwen voor het kwaliteitsogende merk Sennheiser. Ik heb oortjes van Sennheiser(40 euro!!) die nog geen jaar oud zijn, helaas kraken ze nu al als het begin van de draad(aan de ingang om in je MP3/MP4 te stoppen) beweegt. Dit is natuurlijk verdomd irritant en dus zal ik nieuwe oortjes mogen aanschaffen. Ik heb geen aankoopbewijs meer, dus een eventuele garantie kan ik wel vergeten. Nogmaals: Koop niks van Sennheiser, de klankwaliteit is nagenoeg perfect, maar de kwaliteit van het product laat te wensen over. PS: Ik draag echt wel zorg van m'n spullen. Mvg, MegaPilot Hai, Ik post in dit topic om mensen het kwaliteitsmerk Sennheiser aan te raden. Ik heb oortjes van Sennheiser (40 euro!!) die al ruim twee jaar oud zijn en ze doen het nog steeds perfect. Dit is natuurlijk verdomd fantastisch en dus hoef ik nog altijd geen nieuwe oortjes aan te schaffen. Ik heb geen aankoopbewijs meer, want een eventuele garantie is bij Sennheiser toch nooit nodig. Nogmaals: Koop altijd van Sennheiser, de klankkwaliteit is nagenoeg perfect en ook de kwaliteit van het product laat niet te wensen over. PS: Ik draag echt wel elke dag Sennheiser-oordopjes. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 ik hoor het wel vaker van het merk sennheiser, of het nou door de persoon komt of de kwaliteit, je moet er rekening mee houden dat zulke dingen behoorlijk gevoelig zijn. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Voor oordopjes van 40 euro vind ik +- een jaar nog wel netjes. Als je echt iets goeds wil moet je toch wel naar de wat duurdere dopjes kijken. Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Blame it on yourself. Ik heb ook 2 tot 3 jaar lang Sennheiser oortjes gehad, 2 verschillende types. Bij de eerste raakte ik het verlengstuk kwijt, mijn schuld dus, maar die doen het nu nog steeds perfect (2 jaar oud, 35 euro voor neergelegd). De andere raak ik steeds de rubbertjes van kwijt, maar dat komt ook door mezelf. De kwaliteit is nogsteeds kapot goed en het is op het moment me 2e van dit soort. Bij de 1e keer raakte de aansluiting los omdat de lijm niet goed was (/ik te hard trok), naar winkel gegaan, bonnetje ingeleverd en oortjes opgestuurd en binnen 1 week had ik nieuwe oortjes (40 euro aankoopwaarde) helemaal gratis in mijn zak zitten. Sennheiser is nogsteeds een beter A merk en zal dat ook blijven. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Voor oordopjes van 40 euro vind ik +- een jaar nog wel netjes. Als je echt iets goeds wil moet je toch wel naar de wat duurdere dopjes kijken. Dude, dat is een beetje pessimistisch, vind ik. Ik heb SkullCandy oordopjes (in-ear, ook rond de 40 euro), welke nog steeds een faptastisch geluid hebben na zo'n 3-4 jaar. Ook vind ik het een beetje raar om vanwege één defect product meteen te zeggen dat dat hele merk niet deugt. Apple producten kunnen zelfs exploderen, ga je daar ook een topic over aanmaken? Reageren
Ferre Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Als je geen bonnetje meer hebt dan ligt het helemaal aan jezelf. Iedereen heeft daarnaast ook zijn eigen definitie van 'voorzichtig'. Nu was ik er niet bij wanneer je ze gebruikte en ondanks dat in 9 van de 10 gevallen gewoon de klant een malloot is, wilt elk fatsoenlijk bedrijf wel helpen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Hoi, Senneheiser is gewoon een erg goed merk en als er iets niet goed is aan je ''Sennheiser'', dan is dat zeker aan jezelf te wijten. Doei. Reageren
knuppeltje Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Vroeger was Sennheiser beter, nu is Sony even goed. Vandaar dat ik nog steeds mijn 15 jaar oude koptelefoon van Sennheiser met liefde gebruik. Zelfde met pioneer, dat was vroeger ook veel beter. Maar sinds Pioneer goedkopere uitvoeringen op de markt brengt is het even goed als Sony. Dat is met auto's ook zo, er is niet een beste meer. Bijna alle auto's zijn even goed, ook bijna alle koptelefoon en televisie merken zijn even goed. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Ik heb ook oortjes van senheiser, nu al zo'n 2 jaar niks mee aan de hand hoor. Mijn webcam kapte er na 1 maand al mee, en die van mijn neefje doet het nog steeds na 3 jaar. Je kan niet op 1x baseren dat iets niet goed is. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Heb vandaag Sennheiser oortje gekocht, nog niks op aan te merken... Enkel dat het geluid hard is! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Heb vandaag Sennheiser oortje gekocht, nog niks op aan te merken... Enkel dat het geluid hard is! Haha ja, ik ken 't gevoel...'vroeger' toen ik nog gewone oordopjes bij m'n iPod had moest ik 't volume helemaal opendraaien om 't lekker te kunnen horen. Na de aanschaf van een setje Sennheisers ging die naar 60% ongeveer voor dezelfde kwaliteit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.