End Of The Riot Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Stofzuigers zuigen ook maar daar wordt toch ook geen topic over gemaakt? Overigens heb ik ook oortjes van Sennheiser en ik ben daar zeer tevreden over. Reageren
flippie13 Geplaatst: 16 november 2010 Rapport Geplaatst: 16 november 2010 Heb vandaag Sennheiser oortje gekocht, nog niks op aan te merken... Enkel dat het geluid hard is! Haha ja, ik ken 't gevoel...'vroeger' toen ik nog gewone oordopjes bij m'n iPod had moest ik 't volume helemaal opendraaien om 't lekker te kunnen horen. Na de aanschaf van een setje Sennheisers ging die naar 60% ongeveer voor dezelfde kwaliteit En nu weer op 100 zetten om het lekker te kunnen horen, haha Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Ik heb nu ook al een dik jaar koptelefoon van Sennheiser en heb er nogsteeds geen problemen mee gehad.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.